اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان:

بدمینتون گلستان از ظرفیت بالایی برخوردار است / به بانوان کم‎توجهی شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون استان گلستان با اشاره به ظرفیت بالای بدمینتون استان گلستان گفت: به بدمینتون بانوان در استان کم‎توجهی شده است.

بدمینتون گلستان از ظرفیت بالایی برخوردار است / به بانوان کم‎توجهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد عزیزی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بدمینتون استان گلستان از توانمندی و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و می‎تواند در مدت زمان بسیار کوتاه پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

بدمینتون گلستان از ظرفیت بالایی برخوردار است

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه با تمام تلاش‎هایی که مسئولان گذشته انجام می‎دادند بدمینتون استان گلستان نتوانسته در سال‎های اخیر به آنچه که شایسته این استان و جوانان این استان است، دست پیدا کند.

وی افزود: در حال حاضر 15 روز است که مسئولیت هیئت بدمینتون استان گلستان را به عهده گرفتم و در این مدت کوتاه توانستیم فعالیت‎ها و بسترسازی مناسبی را انجام دهیم تا بدمینتون استان به پیشرفت‎های چشمگیری دست پیدا کند.

هفت هیئت در استان داریم / فعال‎ترین هیئت‎ها گرگان و گنبدکاووس هستند

عزیزی بیان کرد: در حال حاضر دو هیئت گرگان و گنبدکاووس به صورت فعال در حال فعالیت هستند و به طور کل هفت هیئت در سطح استان گلستان داریم.

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان اذعان داشت: از روزی که مسئولیت هیئت بدمینتون استان را بر عهده گرفتم متوجه شدم که پنج هیئت متاسفانه رئیس ندارد.

وی اضافه کرد: در این مدت کوتاه توانستیم روسای سه هیئت را جابه‌جا کنیم و دو شهرستان گنبدکاووس و علی‌آبادکتول باقی مانده که انشاالله در چند روز آینده وضعیت این دو هیئت نیز مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون مسئولیت تیم گلستان را بر عهده خواهد گرفت

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان گفت: در این مدت مذاکراتی را با آقای مرتضی ولی‌دروی مربی تیم ملی بدمینتون کشورمان انجام داده‎ایم که مقرر شد در صورتی که تیم بدمینتون استان به مسابقات سوپر لیگ باشگاه‎های کشور صعود کرد، مسئولیت هدایت تیم بدمینتون استان گلستان را به عهده بگیرند تا شاهد اخبار خوبی از بدمینتون استان گلستان باشیم.

وی متذکر شد: مرتضی ولی‌دروی علاوه بر اینکه سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان هستند مدت چهار سال سرمربی تیم ملی اردن، سه سال سرمربی تیم ملی سوریه و دو سال سرمربی تیم ملی عراق بوده‌اند.

به بدمینتون بانوان استان گلستان کم‎توجهی شده است

عزیزی تصریح کرد: بدمینتون بانوان استان گلستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی می‎توانند در کشور حرف‎های قابل توجهی برای گفتن داشته باشند که متاسفانه به آنها کم‎توجهی شده است.

وی اعلام کرد: تیم بانوان استان هم در حال حاضر تحت نظر خانم مریم ولی‎دروی در حال تمرین هستند و فعالیت خودشان را شروع کرده‎اند.

عزیزی بیان کرد: تمام تلاش خودمان را می‎کنیم تا بتوانیم در پاسخ به فعالیت‎ها و زحمات بدمینتون بانوان استان در نیمه اول سال آینده میزبانی دسته دوم باشگاه‎های کشور را به دست بیاوریم و شاهد حضور این تیم در مسابقات دسته یک باشگاه‎های کشور و رده‎های بالاتر باشیم.

انتهای پیام/83004/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول