اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

نماینده بدمینتون گلستان در یک قدمی سوپرلیگ

خبرگزاری فارس: تیم بدمینتون آقایان قابوس گنبدکاووس به مرحله پایانی رقابت‎های لیگ دسته یک راه یافت و در آستانه سوپرلیگ بدمینتون کشور قرار گرفت.

نماینده بدمینتون گلستان در یک قدمی سوپرلیگ

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دور برگشت مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در قسمت مردان در شهرهای گرگان و سنندج به صورت متمرکز برگزار شد.

در گروه الف تیم‎های قابوس گنبدکاووس، روان‌کاران تهران، نماینده کردستان و پرسپولیس زاهدان حضور داشتند و دو تیم هیئت زنجان و هیئت اصفهان از حضور در این دوره از رقابت‎ها انصراف داد.

قابوس گنبدکاووس در یک قدمی سوپر لیگ

تیم قابوس گنبدکاووس که در سنندج به مصاف حریفان خود رفته بود توانست با نتایج بسیار خوب و پیروزی برابر مدعیان این دوره از مسابقات به دور پایانی راه یابد و در یک قدمی سوپرلیگ بدمینتون باشگاه‎های کشور قرار گرفت.

در دور رفت تیم قابوس گنبدکاووس بدون باخت و پیروزی برابر تهران، کردستان و زاهدان به ترتیب با نتایج سه بر دو، چهار بر یک و سه بر دو و بدون باخت به دور به مصاف حریفان خود در دور برگشت رفت.

در دور برگشت تیم قابوس گنبدکاووس توانست کردستان و تهران را به ترتیب با نتایج چهار بر یک و پنج بر صفر شکست دهد و یک بازی در مقابل زاهدان را با نتیجه سه بر دو به حریف خود واگذار کرد.

در مجموع بازی‎های رفت و برگشت تیم قابوس گنبدکاووس با پنج برد و یک باخت در جایگاه اول، تهران دوم و زاهدان سوم شد که تیم گنبدکاووس و تهران به دور نهایی این مسابقات راه یافتند.

حریفان اصلی را پشت سر گذاشتیم/ اراک در برابر ما حرفی برای گفتن ندارد

دبیر هیئت گنبدکاووس گفت: در این رقابت‎ها گروه الف یک گروه بسیار سخت بود و تمام مدعیان و تیم‎های بسیار سخت در این گروه قرار داشتند.

مسعود پیروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: رقابت‎ها در این گروه بسیار سخت و نفس‎گیر بود اما ما با تلاش توانستیم با قاطعیت به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

وی عنوان کرد: تیم‎هایی که احتمال می‎دادیم در این رقابت‎ها برای ما مشکل‌ساز باشند تیم‎های شرکت‌کننده در همین گروه بودند که خوشبختانه نتایج خوبی را برابر آنها به دست آوردیم.

دبیر هیئت بدمینتون گنبدکاووس اذعان داشت: با احترامی که برای تیم اراک قائلم، اما فکر نمی‎کنم اراک در برابر ما حرفی برای گفتن داشته باشد و برای ما مشکل‌ساز باشد.

پیروزی با اظهار امیدواری از بازی برابر اراک بیان داشت: به امید خدا و تلاش تمامی افراد باشگاه قابوس گنبدکاووس این نوید را می‎دهم که بدمینتون گلستان امسال برای نخستین بار در سوپر لیگ باشگاه‎های کشور نماینده داشته باشد و باعث سربلندی ورزش این استان شود.

گرگان در این رقابت‎ها شایسته بود اما ناکام ماند

در گروه ب نیز تیم‎های کیمیاکاران گرگان، شهید شهریاری زنجان، پالایشگاه شاهزند اراک و سورن سازه البرز در سالن وحدت گرگان به مصاف هم رفتند.

در این گروه تیم سورن‌سازه البرز با دو برد و یک باخت در رده اول، پالایشگاه شاهزند اراک با دو برد و یک باخت در رده دوم، کیمیاکاران گرگان با یک برد و دو باخت در جایگاه سوم و شهید شهریاری زنجان با یک برد و دو باخت در رده چهارم از این گروه قرار گرفتند.

در مجموع نتایج دور رفت و برگشت این گروه نماینده البرز با هفت برد و یک باخت در رده اول، نماینده اراک با شش برد و دو باخت در رده دوم و تیم کیمیاکاران گرگان با چهار برد و چهار باخت در رده سوم قرار گرفتند.

تیم‎های اول و دوم این گروه یعنی سورن‌سازه البرز و پالایشگاه شاهزند اراک به مرحله بعدی این دوره از مسابقات راه یافتند.

تیم سورن‌سازه البرز در دور بعد با روان‌کاران تهران و پالایشگاه شاهزند اراک با قابوس گنبدکاووس رقابت خواهد کرد.

سالن داشته باشیم بر سه سکوی نخست کشور قرار می‎گیریم

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان تصریح کرد: ورزش بدمینتون یک ورزش پرهزینه است، اما با این حال ما تمامی مخارج را از طریق مختلف تامین می‎کنیم و تنها مشکل و نیاز ما داشتن سالن اختصاصی است.

محمد عزیزی ابراز داشت: اگر بدمینتون استان گلستان دارای سالن اختصاصی باشد می‎تواند در سه سکوی نخست کشور قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ما این قول را به تمام مردم و مسئولان استان گلستان می‎دهیم که اگر سالن وحدت گرگان حداقل به مدت یک سال در اختیار تیم‎های بدمینتون آقایان و بانوان قرار گیرد سه سکوی بدمینتون کشور را از آن خودمان بکنیم.

سالن وحدت گرگان در اختیار بدمینتون قرار خواهد گرفت

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان بیان داشت: در مذاکراتی که روز گذشته به همراه مرتضی ولی‎دروی سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان داشتیم، اعلام کردیم یکی از نیازهای اساسی بدمینتون استان داشتن یک سالن اختصاصی است.

وی اعلام کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این مذاکره این قول را داد که این اتفاق بیافتد و سالن وحدت گرگان در اختیار این رشته ورزشی قرار گیرد.

باید در سوپر لیگ سهمیه داشته باشیم

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان گفت: برای ما افت دارد که با این همه توانمندی و استعداد تنها در لیگ دسته یک و دو کشور شرکت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: باید همگی دست به دست هم بدهیم و انرژی خود را برای رسیدن به این هدف بگذاریم.

عزیزی اعلام کرد: برای هماهنگی بیشتر بازیکنان، مربیان و مسئولان نیز جلسات متعددی برگزار شده است و شعارمان این است که باید در سوپر لیگ سهمیه داشته باشیم و مقام خوبی کسب کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به قول‎هایی که مدیرکل ورزش و جوانان استان به این ورزش دادند انشاالله در روزهای آینده خبرهای خوبی را از ورزش بدمینتون استان خواهیم شنید.

انتهای پیام/83004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول