اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور

بدمینتون‌بازان قزوین به مصاف تیم ابتکار زنجان می‌روند

خبرگزاری فارس: بدمینتون بازان استان قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور به مصاف تیم ابتکار زنجان می‌روند‌.

بدمینتون‌بازان قزوین به مصاف تیم ابتکار زنجان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین از ساعت 16 عصر فردا در زنجان میهمان تیم ابتکار زنجان خواهد بود‌.

این دیدار که قرار بود 70 روز قبل برگزار شود، به علت تصمیم فدراسیون و تعلیق مسابقات به خاطر مشکلات مالی به تعویق افتاد و به همین علت این رقابت‌ها از فردا با حضور هشت تیم و برگزاری چهار دیدار از سر گرفته می‌شود‌.

تیم هیئت بدمینتون شهید رجایی قزوین که دیدار نخست خود را در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نتیجه سنگین پنج بر صفر در سالن بدمینتون مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین به تیم پرستاره و پرهزینه گاز تهران که از ترکیب بازیکنان ملی پوش کشورمان سود می‌برد واگذار کرد، در آن بازی نشان داد که از قابلیت‌های بالایی سود می‌برد و در صورتی که توجه بیشتری از نظر مالی به این تیم کاملا جوان و بومی قزوینی شود، بازیکنانش می‌توانند برای دیگر تیم‌ها خطرساز باشند‌.

بازی با تیم گاز تهران که در ترکیب خود علی شاه‌حسینی بدمینتون‌باز شایسته کشورمان را در اختیار داشت و از آن مهم تر دیدار ارزشمند امید آموزگار مقابل این رقیب کهنه‌کار نشان داد که بدمینتون‌بازان قزوینی از نظر فنی چیزی کمتر از ملی‌پوشان کشورمان ندارند و در صورت اینکه از نظر مالی حمایت شوند و از لحاظ روانی آماده باشند می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند‌.

امید روشن، محسن آموزگار، محمدرضا کاکاوند، عرفان نوری، محمد آقارضایی و علی میرزایی بازیکنان تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در لیگ برتر را تشکیل می‌دهند که سعید میرعزیزی هم به عنوان سرمربی این تیم را همراهی می‌کند‌.

اگر‌چه لیگ برتر بدمینتون کشور با وجود وقفه‌ای دو ماهه از فردا از سر گرفته می‌شود، اما بدون شک بازیکنان ارزشمند قزوینی با انجام تمرینات لازم و مناسب تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا در لیگ با قدرت به مصاف رقیبان بروند‌.

پیدا نکردن حامی مالی بزرگترین مشکل تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین است که این تیم در این وقفه طولانی مدت هم نتوانست اسپانسری را جذب کند‌، که همین امر به طور حتم مشکلات زیادی را برای این تیم در ادامه لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور فراهم می‌کند‌.

طبق گفته‌های صدیق سخن‌سنج رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین این تیم قرار بود دو بازیکن غیر بومی را برای حضوری قدرتمند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به خدمت بگیرد که به علت وجود مشکلات مالی و نبود هزینه این امر محقق نشد و بنا‌براین تیم شهید رجایی قزوین با همان بازیکنان بومی که با غیرت و تعصب در تیم حضور دارند و حتی یک ریال هم دریافت نکرده‌اند در ادامه مسابقات لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/77004/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول