اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان:

بدمینتون گلستان به سالن اختصاصی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت بدمینتون استان گلستان با اشاره به نیاز بدمینتون استان به یک سالن اختصاصی گفت: اگر بدمینتون استان گلستان دارای سالن اختصاصی باشد، می‎تواند در سه سکوی نخست کشور قرار گیرد.

بدمینتون گلستان به سالن اختصاصی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد عزیزی عصر امروز در جمع مسئولان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور در گرگان اظهار داشت: در سطح استان باید بازی‎های داخلی و به خصوص بازی‎های دو نفره را بیشتر کنیم و رنکینگ بگذاریم.

توجه به ورزش بانوان یک نیاز مهم و اساسی است

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان خاطرنشان کرد: به بانوان استان گلستان در این رشته ورزشی کم‎توجهی شده است که توجه به این قشر از ورزش یک امر مهم و اساسی است.

وی متذکر شد: بانوان ما در تمام زمینه‎های ورزشی و به خصوص در ورزش بدمینتون از استعداد بالایی برخوردارند و می‎توانند به راحتی سکو‎های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی کرده و به مقام‎های بسیار بالایی دست پیدا کنند.

عزیزی اظهار امیدواری کرد: با توجه به اینکه خودم به مدت 20 سال بدمینتون بازی کردم و عضو تیم ملی بودم به این رشته ورزشی در استان بسیار خوش‎بین هستم.

سالن داشته باشیم بر سه سکوی نخست کشور قرار می‎گیریم

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان تصریح کرد: ورزش بدمینتون یک ورزش پرهزینه است اما با این حال ما تمامی مخارج را از طریق مختلف تامین می‎کنیم و تنها مشکل و نیاز ما داشتن سالن اختصاصی است.

وی گفت: اگر بدمینتون استان گلستان دارای سالن اختصاصی باشد می‎تواند در سه سکوی نخست کشور قرار گیرد.

عزیزی بیان کرد: ما این قول را به تمام مردم و مسئولان استان گلستان می‎دهیم که اگر سالن وحدت گرگان حداقل به مدت یک سال در اختیار تیم‎های بدمینتون آقایان و بانوان قرار گیرد سه سکوی بدمینتون کشور را از آن خودمان بکنیم.

امیدواری مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به بدمینتون استان/سالن وحدت گرگان در اختیار بدمینتون قرار خواهد گرفت

سرپرست هیئت بدمینتون گلستان بیان کرد: در مذاکراتی که روز گذشته به همراه مرتضی ولی‎دروی سرمربی تیم ملی بدمینتون کشور با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان داشتیم اعلام کردیم یکی از نیازهای اساسی بدمینتون استان داشتن یک سالن اختصاصی است.

وی اعلام کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این مذاکره این قول را داد که این اتفاق بیافتد و سالن وحدت گرگان در اختیار این رشته ورزشی قرار گیرد.

انتهای پیام/83004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول