اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت مشکلات مالی

دیدار تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین با اهواز به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های بدمینتون شهید رجایی قزوین با نماینده اهواز به علت وجود مشکلات مالی به تعویق افتاد.

دیدار تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین با اهواز به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور و در حالی که قرار بود تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین از ساعت 16 فردا در اهواز به مصاف هیئت بدمینتون این شهر برود، اما به علت وجود مشکلات مالی این دیدار به تعویق افتاد.

این گفته را رئیس هیئت بدمینتون استان قزوین مهر تایید زد تا به نوعی اثبات شود که رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگا‌ه‌های کشور به طور قطع با این روندی که در پیش گرفته است بدون شک نمی‌تواند برای نماینده استان خوش‌یمن باشد‌.

صدیق سخن‌سنج با اشاره به وضع بد مشکلات مالی و نبود اسپانسر برای تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین گفت: به طور قطع با ادامه این روند نمی‌توانیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاضر شویم و اگر مسئولان حمایت نکنند از ادامه حضور در این رقابت‌ها انصراف خواهیم داد‌.

وی با اشاره به اینکه بازی با نماینده اهواز به دلیل عدم منابع مالی به تعویق افتاده است، عنوان کرد: با نامه‌نگاری در مورد به تعویق افتادن این دیدار و موافقت فدراسیون قرار گذاشته شد تا این دیدار به سال آینده موکول شود تا در این مدت بتوانیم با جذب حامی مالی برای تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین پولی دست و پا کنیم‌.

سخن‌سنج افزود: متأسفانه نبود مسائل مالی به تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین مشکلات زیادی را وارد کرده است و در حالی که دو ماه از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور گذشته است، اما هنوز تیم ما حامی مالی ندارد و همین امر برای تیم دردسرساز شده است‌.

رئیس هیئت بدمینتون استان با اشاره به اینکه فدراسیون بدمینتون هم قرار شده بود که به تیم شهید رجایی قزوین از نظر مالی کمک کند افزود‌: تا این لحظه هیچ کمکی از سوی مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین کمک نشده است‌.

به هر حال با اوضاعی که تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین پیش روی خود می‌بیند و در حالی که این تیم به نوعی در حال حاضر تنها نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، جا دارد مسئولان ورزش استان به شکل جدی‌تری وارد میدان شوند و با گرفتن حامی مالی و جذب منابع مالی تیم شهید رجایی قزوین را مورد حمایت جدی خود قرار دهند.

اگر‌چه تیم بدمینتون شهید رجایی قزوین در دیدارهای اول و دوم خود به ترتیب مقابل تیم‌های گاز تهران و ابتکار زنجان تن به شکست داده است، اما همین دو دیدار به خوبی نشان داده است که این تیم از بازیکنان جوان‌، با انگیزه و بومی تشکیل شده است که به طور قطعی از نظر توانایی فنی و تکنیکی چیزی از بازیکنان مطرح تیم های لیگ برتری کمتر ندارند و در صورت توجه بیشتر به طور حتم می توانند آینده درخشانی را داشته باشند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول