اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ‌کل دادگستری استان مرکزی:

عدالت‌گستری اسلامی مهم‌ترین وظیفه نظام قضایی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس‌ کل دادگستری استان مرکزی عدالت ‌گستری اسلامی و دفاع از حقوق مردم را مهم‌ترین وظیفه نظام قضایی کشور دانست.

عدالت‌گستری اسلامی مهم‌ترین وظیفه نظام قضایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین حکمت‌علی مظفری بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از کارکنان و بازنشسته‌های دستگاه قضایی استان مرکزی اظهار داشت: نظام قضایی کشور باید برقرار کننده عدالت در جامعه بوده و از حقوق مردم به درستی دفاع کند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی پناهگاه محکمی برای بی‌پناهان و مظلومان است که نباید اجازه دهد حقی از مظلومی ضایع شود.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: قضات و مسئولان دستگاه قضایی باید در انجام وظایف خود همواره خدا را مد نظر داشته و برای دفاع از حقوق مردم هیچ کوتاهی نکنند.

مظفری در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: امروز هجمه دشمنان علیه ایران اسلامی شدت یافته و این تنها به خاطر پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان تمامی ابزارهای تبلیغی و حربه‌های اقتصادی و فرهنگی را علیه نظام جمهوری اسلامی به کار بسته‌اند، این مسئولان و مردم هستند که باید در کنار یکدیگر با همدلی و هم‌سویی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی ایستادگی در برابر دشمنان را وظیفه مهم مسئولان دانست و ابراز داشت: حضور آگاهانه در صحنه‌های سرنوشت ساز نظام و ایستادگی و مقاومت در برابر تمام توطئه‌های دشمنان رمز شکست همه برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از تعدادی از کارمندان نمونه و بازنشسته دادسراها، دادگاه‌های عمومی و انقلاب، شوراهای حل اختلاف و دادگاه‌های تجدید نظر استان با اهداء لوح و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/87008/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول