اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مرحله نخست اعلام شد

جمع آوری 5 میلیارد ریال کمک مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با بیان اینکه 5 میلیارد ریال کمک‌های مردم این استان به جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است، گفت: البته جمع بندی میزان کمک‌های مردم استان به این جشن ادامه دارد.

جمع آوری 5 میلیارد ریال کمک مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری

امان‌الله حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا میزان کمک‌های مردمی خراسان شمالی اعم از نقدی و جنسی به جشن عاطفه‌ها به 10 میلیارد ریال برسد.

وی افزود: میزان کمک‌های مردمی به این جشن در قالب سه مرحله اولیه، مرحله دوم و نهایتا مجموع کمک‌ها صورت گرفته که این مهم در نوروز امسال اعلام خواهد شد.

حسین‌پور با اشاره به برنامه‌های انجام شده طی هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تاسیس این نهاد در خراسان شمالی گفت: بر همین اساس حدود 100 عنوان برنامه به همین مناسبت در سطح استان اجرا درآمد.

وی افتتاح طرح‌های اشتغال و خودکفایی، همایش کارآفرینان، بازدید از طرح‌های خودکفایی و اشتغال، اهدای جهیزیه و هدایای ازدواج را از جمله برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: افتتاح واحدهای مسکونی شهری و روستایی این نهاد، تجلیل از خیران و حامیان ایتام،‌بازدید و سرکشی از خانواده‌های زیر پوشش، ‌اعزام مادران و دختران زیر پوشش به اردوهای زیارتی و فرهنگی مشهد، آغاز نظام جامع آموزشی و تربیتی خانواده‌های امداد از جمله برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت بود.

وی همچنین غبارروبی مزار شهدا،‌ دیدار با امام جمعه و استاندار، برگزاری مراسم جشن نیکوکاری را از دیگر برنامه‌های به اجرا در آمده به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری خواند.

به گزارش فارس، 75 هزار مددجو زیر پوشش کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند.

انتهای پیام/63001/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول