اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهربابک خبر داد

موفقیت 50 دانش‌آموز شهربابک‌ در المپیادهای مختلف

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهربابک گفت:‌ 50 دانش‌آموز شهربابکی در المپیادهای مختلف مرحله استانی قبول شده‌اند.

موفقیت 50 دانش‌آموز شهربابک‌ در المپیادهای مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، عباس شفیع‌خواه ‌صبح امروز در جلسه معاونان آموزشی و فناوری آموزشگاه‌های شهربابک با اشاره به قبولی بیش از 50 ‌دانش‌آموزان برتر شهربابک در المپیادهای مختلف در استان کرمان آن را نشانه نگاه ویژه و تلاش معلمان به علم‌آموزی‌‌، دانش‌افزایی و پرورش دانش‌آموزان و همچنین نشان از رشد دانش‌آموزان دانست.

وی فرهنگیان را خط مقدم در پیشگیری از چالش‌های اجتماعی خواند و تصریح کرد: تلاش در کاهش فاصله طبقاتی در سطح اجتماع‌، همکاری خیران در توسعه فضاهای آموزشی ایجاد خلاقیت و عبور از روزمرگی در بین دانش‌آموزان و معلمان و حضور گسترده در مسابقات، جشنواره‌ها و همایش‌ها را از وظایف فرهنگیان ذکر کرد.

‌شفیع‌خواه در زمینه اهمیت امور پرورشی به ویژه حفظ قرآن کریم و نماز با گلایمندی از متولیان این امر گفت: برای استخدام چهار نفر سهمیه در نظر گرفته شده بود که تنها یک نفر از حافظان قرآن موفق به جذب از این طریق شده است.

وی به توسعه فرهنگ نماز‌، حضور پرشور فرهنگیان در مساجد و نمازهای جماعت و توجه به شئونات اخلاقی به ویژه در زمینه پرهیز از غیبت و دروغ اشاره کرد و عنوان کرد: حضور در مدرسه و عدم حضور در نماز جماعت ایجاد الگوی منفی می‌کند.

شفیع‌خواه با اشاره به قبولی بیش از 50 نفر از دانش‌آموزان برتر شهربابک در المپیادهای مختلف در استان کرمان آن را نشان از نگاه ویژه و تلاش معلمان به علم‌آموزی‌، دانش‌افزایی و پرورش دانش‌آموزان و همچنین نشان از رشد دانش‌آموزان دانست. 

انتهای پیام/‌80023/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول