اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر خبر داد

راهیابی تیم المپیاد فیزیک نرماشیر به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر گفت: برای نخستین‌بار تیم المپیاد فیزیک دانش‌آموزان نرماشیر به مرحله کشوری راه یافت.

راهیابی تیم المپیاد فیزیک نرماشیر به مرحله کشوری

عباس حدادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: دانش‌آموزان نرماشیر با وجود همه کمبودها با تصمیم، اراده و علاقه توانستند در راه موفقیت گام بردارند و از بین همه تیم‌ها به مرحله کشوری راه یابند.

وی ضمن تبریک این موفقیت به مردم نرماشیر افزود: برای موفقیت در این گونه رقابت‌ها برنامه‌ریزی درست خیلی مهم و حیاتی است و باید به گونه‌ای این برنامه‌ریزی صورت گیرد که دانش‌آموزان از مطالعه و حل مسئله لذت ببرند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر تصریح کرد: دانش‌آموزان نرماشیر از استعداد بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر امکانات آموزشی مناسبی در اختیار داشته باشند، موفقیت‌های بهتری را کسب می‌کنند.

حدادیان عنوان کرد: در حال حاضر شهرستان نرماشیر فاقد پژوهش‌سرای دانش‌آموزی است و از آن جا که ایجاد پژوهش‌سرا می‌تواند زمینه مشارکت دانش‌آموزان مستعد را در انجام پژوهش‌های ملی و منطقه‌ای فراهم کند از مسئولان می‌خواهیم در این زمینه با آموزش و پرورش همچون گذشته همکاری کنند.

دبیر شورای آموزش و پرورش نرماشیر عنوان کرد: افراد علاقمند و مستعدی که با روحیه تحقیق و پژوهش در مناطق کم برخوردار تحصیل می‌کنند، نیازمند فضایی هستند که بتوانند، رشد و پرورش خلاقیت‌ها و ارتقای دانایی و توانایی خود را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کنند.

حدادیان گفت: هر چند در بعضی از امکانات با کمبود شدید روبه‌رو هستیم، اما با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان خود را شرمنده ذهن پاک و خلاق دانش‌آموزان نمی‌کنیم و در راستای رفع این کمبودها تلاش و زمینه حضور دانش‌آموزان را در مسابقات و جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری فراهم می‌کنیم.

به گزارش فارس، تیم المپیاد فیزیک دانش‌آموزان نرماشیر متشکل از سه دانش‌آموز سال سوم تجربی دبیرستان فاطمیه نرماشیر به نام‌های زهرا اسدآبادی، سعیده قلعه‌خانی و زهرا زمان‌آبادی است که با حضور دو همراه به مسابقات کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/80026/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول