اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی رفسنجان:

اصحاب رسانه در امنیت دخیل هستند

خبرگزاری فارس: ‌معاون اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: اصحاب رسانه با پوشش صحیح اخبار نیروی انتظامی در امنیت شهر دخیل هستند.

اصحاب رسانه در امنیت دخیل هستند

حسن نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان معاونت اجتماعی را پل ارتباطی بین نیروی انتظامی و مردم دانست و اظهار داشت: این معاونت تنها مرجع بیرون دادن اخبار نیروی انتظامی است و هیچ یک از ارگان‌های مربوطه مجاز به اطلاع‌رسانی نیستند.

وی افزود: تعامل خوبی که اصحاب رسانه با این معاونت دارند، موجب اطلاع‌رسانی دقیق به موقع و در خور نام شهرستان در زمینه اخبار پلیسی و انتظامی شده و این تعامل نشان داده با پوشش صحیح اخبار و عدم تحریک اذهان شهروندان این اصحاب در امنیت شهرستان دخیل باشند.

نظری افزود: معاونت اجتماعی با ادارات مختلفی که دارد کار اطلاع‌رسانی شهرستان از درون سازمان را انجام می‌دهد.

وی خاطر ‌نشان کرد: پرونده‌هایی به طور مستقیم از دادگستری به این معاونت ارجاع داده می‌شوند که در نهایت اکثر این پرونده‌ها به صلح و سازش می‌انجامند.

نظری عنوان کرد: جلسات مختلفی با اداره بهزیستی‌، کمیته امداد‌، هلال‌احمر و آموزش و پرورش برگزار کردیم که اساسی‌ترین کار‌ها در این راستا اعزام کارشناسان به مقاطع مختلف تحصیلی از مهد کودک‌ها تا دبیرستان آشنایی با راه‌های مختلفی که جوانان به سمت جرم کشیده می‌شوند بوده است.

وی گفت: برای چهارشنبه آخر سال نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اغلب مدرسه‌های پسرانه ‌و همچنین مهد کودک‌ها پوشش کارشناسی‌ داده شده است.

نظری ابراز داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که معاونت اجتماعی انجام داده استفاده از روحانیان طرح هجرت به عنوان سفیران امنیت نیروی انتظامی در مساجد و دیگر اماکن تبلیغی است و در حقیقت آموزش همگانی از مساجد، بانک‌ها و ... آغاز شده است.

وی بیان داشت: اداره مطالعات و تحقیقات با کارهای پژوهشی و مقالات اخیرا در بحث شیطان‌پرستی که برخی جوانان به سمت آن رفته کار می‌کند و خانواده‌ها در این زمینه آشنایی پیدا می‌کنند و به مراقبت بیشتر فرزندان خود می‌پردازند.

انتهای پیام/80016/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول