اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار جدید آبپخش تاکید کرد

لزوم توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش

خبرگزاری فارس: بخشدار جدید آبپخش بر لزوم توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش تاکید کرد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی در نشست شورای اداری آبپخش با تسلیت سالگرد رحلت آیت‌الله سید جواد مهدوی اظهار کرد: توسعه همه‌جانبه آبپخش اولویتی است که همه مدیران باید برای دستیابی به آن تلاش و کوشش کنند.

بخشدار جدید آبپخش خاطر نشان کرد: از تلاش بخشداران گذشته آبپخش تشکر می‌کنیم و آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مسئولیت‌های بعدی برایشان داریم.

وفایی ادامه داد: هماهنگی و همراهی مدیران در برنامه‌های مختلف از رموزی است که با توجه به آن می‌توانیم در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های ارزشمند دست یابیم و تمامی مدیران و مسئولان اجرایی باید خود را ملزم به تعامل، هماهنگی و همکاری بدانند.

وی اضافه کرد: جلسه شورای اداری رسمی است و تمامی مدیران بدون استثنا باید در این جلسه حضور داشته باشند و هر مدیری که توان عمل به این مسئله را ندارد می‌تواند استعفای خود را اعلام کند.

وفایی خاطر نشان کرد: برنامه جلسات و برنامه‌های شش ماهه آبپخش را تدوین و به‌ منظور عملکرد بهتر در اختیار مسئولان قرار خواهیم داد.

این مسئول با بیان اینکه مدیران باید بخشداری را در جریان مرخصی خود قرار دهند، تصریح کرد: هر یک از مدیران که به دلایل موجه امکان حضور در محل کار خود و یا جلسات را ندارند، برای مرخصی باید با بخشداری هماهنگی کنند و بخشداری را در جریان امر قرار دهند.

وفایی گفت: زمان‌شناسی و حضور به‌ موقع در جلسات از ویژگی‌های مهمی است که انتظار داریم تمامی مسئولان اجرایی و مدیران بخش به‌ آن توجه ویژه داشته باشند.

بخشدار جدید آبپخش افزود: در روزهای آتی مدیران باید با حضور در بخشداری و طی جلسات هماهنگ وضعیت چارت سازمانی، اعتبارات و عملکرد خود را به بخشداری ارائه دهند تا برنامه‌ریزی دقیق برای پیشرفت بخش انجام دهیم.

وفایی ادامه داد: به ایام یازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نزدیک می‌شویم لذا باید به‌ صورت تمام وقت برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر انتخابات تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به معنویات یکی از اصولی است که همواره در تمامی مراحل باید به آن توجه داشته باشیم و بر همین اساس به‌ صورت هفتگی طبق برنامه معین شاهد برگزاری دعای زیارت عاشورا با حضور مسئولان اجرایی خواهیم بود.

بخشدار آبپخش بر لزوم توسعه زیرساخت‌های کشاورزی آبپخش تاکید کرد و گفت: آبپخش دارای قابلیت‌های کشاورزی ارزشمندی است که باید در این راستا اهتمام ورزیم.

وفایی گفت: ارشاد و راهنمایی ائمه جمعه همیشه راهگشای مسئولان بوده و از امام‌ جمعه انتظار داریم با راهنمایی‌های خود ما را در مسیر عمل به وظایف و ادای هر چه بهتر تکلیف یاری رساند.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول