اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

بخشدار جدید آبپخش معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، غلامرضا وفایی به عنوان بخشدار جدید آبپخش معرفی شد.

بخشدار جدید آبپخش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، عصر امروز در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان دشتستان و بخش آبپخش، بخشدار جدید آبپخش معرفی شد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش در این آیین اظهار داشت: آبپخش دارای قابلیت و پتانسیل بسیار بالایی است و برای توسعه این منطقه باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

مصطفی رضایی ادامه داد: رفع مطالبات مردم و پیگیری مشکلات شهروندان در دستور کار مسئولان قرار دارد و در این مسیر همه باید کمک کنند.

وی خاطر نشان کرد: خرم‌روز بخشدار سابق در حد توان و ظرفیتی که داشت برای پیشرفت آبپخش تلاش کرد و لازم است از طرف مردم و مسئولان منطقه از وی تقدیر کنیم.

رئیس شورای اسلامی آبپخش تصریح کرد: غلامرضا وفایی بخشدار جدید نیز نیروی بومی و بسیار توانمندی است که اطمینان داریم موجبات رشد و پیشرفت آبپخش در تمام حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز ابراز داشت: استاندار بوشهر برای رشد بخش‌های مختلف استان اهتمام خاصی دارد و شاهد اقدامات ارزنده‌ای در تمام شهرستان‌ها و بخش‌‌ها هستیم.

محمدحسین پرآور افزود: آبپخش دارای پتانسیل خوبی برای رشد است و همکاری و همدلی مسئولان و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی، رمز موفقیت این منطقه است.

وی اضافه کرد: وفایی بخشدار بومی و پرتلاشی است که انتظار داریم در این پست جدید نیز منشأ خیر و برکت برای منطقه شود.

پرآور به اهمیت انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور باشکوه مردم، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

در این آیین با تجلیل از خدمات احمد خرم‌روز(بخشدار سابق آبپخش)، غلامرضا وفایی به عنوان بخشدار جدید آبپخش معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول