اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش تأکید کرد

لزوم ساماندهی و به‌روزرسانی عابربانک‌ها در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی آبپخش بر لزوم ساماندهی و به‌روزرسانی عابربانک‌ها در آبپخش تأکید کرد.

لزوم ساماندهی و به‌روزرسانی عابربانک‌ها در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مصطفی رضایی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر آبپخش اظهار داشت: آبپخش همیشه در میزبانی از مسافران نوروزی فعالیت مطلوبی داشته و سال گذشته با کم‌ترین امکانات و اعتبارات بهترین شرایط را برای مسافران نوروزی فراهم کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطر نشان کرد: تشخیص توانمندی مدیران اجرایی و بهره‌برداری مطلوب از توان مدیران اجرایی یکی از اصول مهمی است که ستاد تسهیلات سفر به ‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر و کاراتر باید مدنظر قرار دهد.

رضایی با تأکید بر اینکه اعضای ستاد تسهیلات سفر باید به وظایف خود احاطه کامل داشته باشند، بیان داشت: شرح وظایف اعضای ستاد تسهیلات سفر مشخص است و تمامی مسئولان و اعضا باید توان خود را برای اجرای وظایف محوله در چارچوب ستاد تسهیلات سفر به بهترین‌ شکل ممکن به‌ کار گیرند.

وی اضافه کرد: مسئولان اجرایی و اعضای ستاد تسهیلات سفر باید حضوری مستمر به ‌منظور انجام مأموریت‌های ستاد تسهیلات سفر داشته باشند و تنها با حضور بی‌وقفه و شبانه‌روزی مدیران در ایام نوروز می‌توانیم، میزبانی نمونه برای مسافران نوروزی باشیم.

این مسئول، کمبود وسیله نقلیه را مهم‌ترین مشکل ستاد تسهیلات سفر دانست و اذعان داشت: کمبود وسیله نقلیه از مشکلاتی است که سال‌های قبل در ستاد تسهیلات سفر آبپخش وجود داشته و انتظار داریم با مساعدت‌ها و پیگیری‌های بخشدار این مشکل در سال جاری مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی آبپخش عنوان کرد: مشکلات مربوط به بازار و مسئله گرانی در ایام نوروز باید به ‌صورت ویژه مدنظر ستاد تسهیلات سفر قرار گیرد و مجمع امور صنفی باید توجهی خاص به مسئله کنترل بازار، مخصوصاً در تهیه و توزیع مواد غذایی و تره‌باری‌ها داشته باشد.

رضایی، رعایت انصاف توسط کسبه را ضروری دانست و گفت: کسبه و بازاریان در این ایام رعایت انصاف را سرلوحه امور خود قرار دهند و مسئولان نظارتی نیز با نظارت دقیق و مستمر خود شرایط آرامش در بازار را در ایام نوروز برای مردم و مسافران نوروزی ایجاد کنند.

وی متذکر شد: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد برگزاری دو مرحله شنبه‌بازار در آبپخش خواهیم بود و شهرداری باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد که حضور فروشندگان شنبه‌بازار در مجاورت پارک خضرا موجب ایجاد مشکلات ترافیکی نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: موتورسیکلت‌ها از عواملی هستند که سال‌های گذشته در ایام تعطیلات نوروزی سبب ایجاد مزاحمت و مشکلات ترافیکی برای مسافران نوروزی و شهروندان می‌شدند که انتظار داریم در نوروز جدید شاهد این مشکل نباشیم.

وی افزود: در سال جاری شهرداری با مشکلات مالی عدیده دست و پنجه نرم کرده و یک ریال اعتبار به شهرداری اختصاص نیافته که انتظار داریم بخشدار و سایر مسئولان با پیگیری‌های خود زمینه تخصیص اعتبارات عمرانی به شهرداری آبپخش را به‌وجود آورند.

رضایی اذعان داشت: نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی در ایام تعطیلات نوروزی و روزهای پایانی سال که مسافرت‌های نوروزی عملاً آغاز می‌شود از مسائل مهمی است که مسئولان بهداشتی باید مدنظر قرار دهند و در این زمینه پیگیری‌های گسترده داشته باشند.

وی در پایان بر لزوم ساماندهی عابربانک‌ها در آبپخش تأکید کرد و گفت: عابربانک‌ها در ایام تعطیلات نوروز مورد استفاده شهروندان و مسافران قرار دارند و مسئولان بانک‌ها باید در امر ساماندهی و به‌روزرسانی این دستگاه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول