اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان خبر داد

حضور بیش از 450 نفر در همایش فعالان فضای مجازی لرستان

خبرگزاری فارس: دبیر نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان گفت: بیش از 450 نفر از فعالان عرصه مجازی استان برای شرکت در این همایش که 21 اسفند ماه جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند.

حضور بیش از 450 نفر در همایش فعالان فضای مجازی لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، یزدان سهرابی گفت: این افراد همگی از طریق سامانه اینترنتی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باید به دست جوانان متعهد ایرانی در استخدام انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: برگزاری همایش مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان فرصتی برای هم اندیشی فعالان این حوزه است.

سهرابی با اشاره به ابتکار مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در برگزاری این گردهمایی بیان داشت: فعالیت این مجمع با هدایت و راهنمایی نماینده ولی فقیه در لرستان زمینه حضور هر چه بیشتر جوانان در عرصه‌های مختلف را فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه تشکیل مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از ابتکارات ارزشمند در این حوزه بوده است، افزود: در قالب این مجمع جوانان متعهد، خلاق و ارزشی گرد هم آمده تا در مسیر تبیین منویات رهبری در حوزه جوانان گام بردارند.

دبیر نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان غفلت از حضور متعهدانه در فضای مجازی به منظور ترویج ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب را گناهی نابخشودنی دانست و گفت: این فضا باید به دست جوانان متعهد ایرانی به عنوان یک مؤلفه مهم قدرت در استخدام انقلاب اسلامی باشد.

سهرابی تصریح کرد: در این راستا با توجه به توان، دانش و تخصص موجود در جوانان باید در مسیر انتشار پیام انقلاب اسلامی در فضای مجازی حرکت کرد، چرا که این امر از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای تبیین اهداف انقلاب اسلامی در فضای مجازی باید در همه سطوح مختلف اعم از زیرساخت، شبکه، سخت افزار، نرم افزار و محتوا جوانان ایرانی ورود پیدا کنند، افزود: این فضا می‌تواند زمینه‌ای مناسب برای ترویج شعارهای اصیل انقلاب به ویژه در زمینه استکبار ستیزی باشد.

دبیر گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حمایت نماینده ولی فقیه در لرستان از جوانان و میدان دادن به نسل جوان جای تقدیر دارد، عنوان کرد: مجمع مشورتی جوانان لرستان با حمایت‌های حجت الاسلام میرعمادی به تشکلی مؤثر برای حضور و فعالیت جوانان تبدیل شده است.

سهرابی همچنین با اشاره به روند برگزاری این گردهمایی گفت: در این گردهمایی که با محوریت جوانان برگزار می‌شود، کارشناسان این حوزه، مسئولان ملی و مدیران ارشد استانی حضور دارند.

وی همچنین به برگزاری کمیته تخصصی فضای مجازی در حاشیه این گردهمایی اشاره کرد و بیان داشت: این کمیته با حضور فعالان فضای مجازی لرستان، کارشناسان و مسئولان به بررسی مسائل این حوزه و گردآوری پیشنهادات در این زمینه می‌پردازد.

سهرابی از حضور دکتر شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی و همچنین دکتر خوانساری معاون مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی به عنوان سخنران در این گردهمایی خبر داد.

انتهای پیام/2304/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول