اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد ارزوئیه:

کانون‌های فرهنگی باید جوانان را جذب کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد باید جوانان و نوجوانان را جذب کنند.

کانون‌های فرهنگی باید جوانان را جذب کنند

علی سیف‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه اظهار داشت: در شهرستان ارزوئیه هشت کانون فرهنگی هنری در مساجد مشغول به فعالیت هستند و مدیران مسئول با تعامل مثبت، اعتماد خانواده‌ها را برای حضور اعضای خانواده در رده‌های مختلف سنی باید دو چندان کنند، کانون‌های فرهنگی مساجد باید جوانان و نوجوانان را جذب کنند.

وی افزود: برنامه‌های زیادی در شهرستان برای جذب خانواده‌ها انجام شده است از جمله برگزاری اوقات فراغت، برگزاری دوره آموزشی حجاب و عفاف، برگزاری همایش تحکیم خانواده با حضور اساتید صاحب‌نظر که بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

سیف‌الدینی با بیان اینکه ارشاد اسلامی شهرستان ارزوئیه به فعالیت‌های قرآنی توجه ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: طرح قرآنی 1446، برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری مراسمات مختلف فرهنگی و هنری و مذهبی به مناسبت‌های مختلف در شهرستان از دیگر فعالیت‌های کانون‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: از بین 800 کانون فعال در استان کرمان 60 کانون به عنوان کانون‌های برتر شناخته شدند که از مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای سلطان‌آباد ارزوئیه ،زهرا مسعودی از سوی دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور تقدیر شد.

سیف‌الدینی گفت: کانون‌های فرهنگی فرصت‌های خوبی را برای افراد مذهبی پی‌جو فراهم می‌کنند تا بتوانند اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان را جذب کنند و جامعه را به سوی جامعه‌ای آرمانی سوق دهند.

انتهای پیام/80024/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول