اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

سینما و تئاتر مروج آرمان‌های اسلامی باشند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان گفت: ترویج آرمان‌های اسلامی ضرورت جامعه امروز است که باید با سینما و تئاتر انجام شود.

سینما و تئاتر مروج آرمان‌های اسلامی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام جعفر رعایتی در جلسه هماهنگی برگزاری دومین جشنواره تئاتر،‌ سرود و تواشیح سپاه کشور به میزبانی استان سمنان که با حضور مسئولان کمیته‌های هفت‏گانه دومین جشنواره تئاتر، ‌سرود و تواشیح سپاه استان سمنان، معاون سیمای مرکز سمنان و‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‏های انقلاب اسلامی باید با شیوه‏های جدید و تاثیرگذار منتقل شود.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و ارزشی است و سپاه استان گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری پاسدار و مدافع ارزش‌های انقلابی، اسلامی و الهی است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان افزود: سپاه در انجام مأموریت‌ها و وظایف خود به دنبال ترویج و تثبیت ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اهمیت برگزاری این جشنواره افزود: شئون و ارزش‌ها باید پاسداری شود و این جشنواره تبیین کننده این است که در صحنه سینما و تئاتر به دلیل اثرگذاری در مخاطبانش باید ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی بیان شود.

حجت‌الاسلام رعایتی، نقش صدا و سیما را در ماندگاری و تأثیرگذاری این جشنواره مهم و اساسی دانست.

دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه کشور در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر به صورت هم‏زمان برپا خواهد شد.

محل برگزاری این جشنواره، در دو سالن تئاتر شهر سمنان و نیستان مهدیشهر و زمان برگزاری آن 15 و 16 اسفندماه 1391 تعیین شده است.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول