اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برنده جایزه اکبر رادی

دومین کارگاه‌های تخصصی آموزش تئاتر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مؤسسه تئاتر طراوت از برگزاری دومین کارگاه‌های تخصصی آموزش تئاتر در قم خبر داد.

دومین کارگاه‌های تخصصی آموزش تئاتر در قم برگزار می‌شود

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مجموعه آموزشی تئاتر اظهار کرد: مجموعه دوره آموزشی شامل کارگاه بازی‌های نمایشی، نمایشنامه‌نویسی، بیان و نقد فیلم در قالب 120 ساعت آماده برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: فاز مقدماتی دوره‌های آموزشی تئاتر برگزار شده و فاز تخصصی این دوره‌ها در قالب 120 ساعت در حال برگزاری است و بخش سوم این مجموعه در قالب فاز اصول و فنون در تابستان برگزار می‌شود.

رئیس مؤسسه تئاتر طراوت عنوان داشت: دوره آموزشی تخصصی تئاتر با حضور سعید ساحلی مدرس دانشگاه و چهره‌های سرشناس تئاتر، جابر رمضانی کارشناس ادبیات نمایشی دانشگاه سوره و برنده جایزه معتبر ملی و بین‌المللی از جمله جایزه اکبر رادی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: چهار دوره 30 ساعته برای کارگاه تخصصی تئاتر در نظر گرفته شده که به تناوب روزهای جمعه و یکشنبه برگزار می‌شود.

شاهمردی عنوان داشت: 190 نفر در کارگاه تخصصی تئاتر ثبت‌نام کردند که از این تعداد 70 نفر برای شرکت در این دوره‌ها انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: دوره بیان دوره تخصصی آموزش تئاتر در زمینه صدا، تنفس و صوت بازیگری و دوره نمایشنامه‌نویسی در زمینه اصول و فنون دیالوگ‌نویسی و شخصیت‌پردازی برگزار می‌شود.

کارگاه تخصصی آموزشی تئاتر از ابتدای اسفند تا خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول