اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فردو‌س‌های شهرداری مشهد مطرح کرد

1530 ارتباط تلفنی مردم با سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فردو‌س‌های شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار در کشور سامانه تلفنی 1530 برای ارتباط بهتر با مردم در سازمان‌ فردوس‌های شهرداری مشهد راه‌اندازی شده است.

1530 ارتباط تلفنی مردم با سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدکمال‌الدین شاه‌چراغی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در ارتباط با فعالیت‌ها و خدمات سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اظهار داشت: در هنگام تحویل سال جدید سازمان‌ فردوس‌های شهرداری مشهد مانند هر سال مراسمی در مزار شهدا برگزار می‌کند که در این راستا حدود 16 هزار گلدان و گل روز و همچنین 5 هزار سبزه عید به شهروندان اهداء می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برای بهسازی بافت آرامستان‌های سطح شهر در آستانه آغاز سال جدید، ادامه داد: ضلع غربی و شرقی بهشت امام‌رضا(ع) نرده‌کشی شده و حدود 17 هزار هکتار به اراضی این آرامستان اضافه شده است.

شاه‌چراغی با اشاره به مساحت بهشت امام‌رضا(ع) بیان کرد: در حال حاضر بهشت امام‌رضا(ع) یکصد و 80 هکتار است که امیدواریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم را برای توسعه این آرامستان انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان فردو‌س‌های شهرداری مشهد عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد اختصاص بلوک اصحاب شهدا است، این بلوک به کسانی تعلق می‌گیرد که در جبهه حضور داشته اما شهید نشده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بلوک اصحاب شهدا تا خردادماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: امیدواریم با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی این افراد را شناسایی و اطلاعات مورد نیاز در اختیار سازمان فردوس‌ها قرار گیرد تا در هنگام وقوع حادثه الزامی برای اقدامات اداری نباشد.

شاه‌چراغی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سنگ‌تراشان در محدوده بهشت‌ امام‌رضا(ع) به صورت متفرقه فعالیت می‌کنند، سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برای فراهم‌ کردن محیطی مناسب‌ و ارائه خدمات مطلوب، مجتمع سنگ‌تراشان را در بهشت امام‌رضا(ع) در نظر گرفته است.

مدیرعامل سازمان فردو‌س‌های شهرداری مشهد ادامه داد: در این راستا مجتمعی با مساحت یک‌هزار و 500 متر مکعب در دو قالب نمایشگاهی و کارگاهی در نظر گرفته شده و در دست اجرا است.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از اقدامات مهم سال جاری راه‌اندازی تلفن چهار رقمی 1530 برای ارتباط مردم با سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد است که برای نخستین بار این اقدام در کشور بهره‌برداری شده است.

شاه‌چراغی عنوان کرد: برای سالن وداع بهشت امام‌رضا(ع) به سبب شرایط نامناسب روحی خانواده‌ها طرح نور سبز و تلاوت آیه‌های قرآن کریم هنگام وداع، اجرایی شده که در آرامش خانواده‌ها تاثیر به‌سزایی داشته است.

مدیرعامل سازمان فردو‌س‌های شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به اینکه هزینه آرامستان‌ها در شورای اسلامی شهرداری تصویب می‌شود، افزود: تعرفه‌های آرامستان‌ها یکسان نیست و بسته به خواسته‌ خانوداه‌ها تفاوت دارد.

انتهای پیام/70018/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول