اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا کشور ـ اراک/

‌شهرداری اراک قهرمان ‌شد/دریافت جواز حضور در ‌جام باشگاه‌های جهان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی از قهرمانی تیم شهرداری اراک در مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا کشور خبر داد.

‌شهرداری اراک قهرمان ‌شد/دریافت جواز حضور در ‌جام باشگاه‌های جهان

محمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا کشور با حضور 14 تیم به میزبانی اراک برگزار شد که بعد از کسب عنوان قهرمانی تیم شهرداری اراک، تیم نوین سازه گلستان و کالسیمین زنجان به ترتیب عناوین دوم و سوم بخش هوپ‌تاکرا را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: همانطور که تیم هوپ‌تاکرای بانوان شهرداری اراک موفق شده بود رکورد جدیدی را به ثبت برساند، تیم آقایان نیز توانست با کسب 560 امتیاز رکود جدید را از آن خود کند.

رئیس انجمن سپک‌تاکرای استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های تیم شهرداری اراک گفت: تیم اراک با غلبه بر حریفان خود در بخش هوپ‌تاکرا، دو نفره و تیمی مقام اول این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد، در بخش دو نفره این مسابقات نیز تیم‌ کالسیمین زنجان دوم شد و تیم ثامن الحجج کرمانشاه در سکوی سوم ایستاد، در بخش تیمی نیز بعد از تیم شهرداری اراک تیم کالسیمین زنجان به مقام نائب قهرمانی دست یافت و تیم نوین سازه گلستان سوم شد.

به گفته وی تیم شهرداری اراک با کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد.

انتهای پیام/87003/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول