اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین فرکی خبر داد

استفاده از همه توان در مقابل گهر/ بدرود فولاد به گهر درود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: حمایت تماشاگران و فرصت بازی در خانه را غنیمت می‌شماریم و باید با برد مقابل گهر درود میدان را ترک کنیم.

استفاده از همه توان در مقابل گهر/ بدرود فولاد به گهر درود

حسین فرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: حمایت تماشاگران و بازی در خانه فرصت مناسبی برای کسب امتیاز و بالارفتن در جدول رقابت‌هاست و از این فرصت باید کمال استفاده را ببریم.

وی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان در مسیر کسب امتیاز است، افزود: فولاد خوزستان فرصت فراوانی برای کسب سهمیه دارد و باید بدانیم که فرصت کمی برای اشتباه کردن داریم.

وی خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان از بازی‌های باقیمانده باید بیشترین امتیاز را کسب کند و در این مسیر از همه توان خود برای برد در بازی‌های پیشرو استفاده می‌کنیم.

*گهر تیم خوبی است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: بسیاری اعلام می‌کنند که برد مقابل گهر ساده است ولی این واقعیت نیست، زیرا بازی مقابل گهر درود بسیار دشوارتر است.

وی با اشاره به اینکه بازی مقابل گهر درود به دلیل شرایطش در جدول رقابت‌ها دشوار است، خاطرنشان کرد: گهر درود در شرایط کنونی بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است و رقیب آسانی برای کسب امتیاز نیست.

فرکی اضافه کرد: با ترکیب اصلی تیم و با استفاده از همه توان خود به میدان می‌رویم و برای برد و کسب امتیاز در شهر اهواز به میدان رقابت می‌رویم.

*افشین به بازی نرسید

بر اساس برخی اظهار نظرها آرش افشین به دلیل مصدومیت از ناحیه پشت ران پا در بازی مقابل صنعت نفت آبادان قادر به شرکت در بازی مقابل گهر درود نیست.

در شرایط کنونی سرخ‌پوشان اهوازی همگی آمادگی لازم را برای شرکت در بازی مقابل گهر درود را دارند و تنها آرش افشین از حضور در این بازی جامانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان با 28 بازی و 49 امتیاز در رده چهارم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و گهر درود نیز با همین تعداد بازی و کسب 19 امتیاز در رده هفدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفته است.

بازی مقابل فولاد خوزستان و گهر درود قرار است امروز راس ساعت 16 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول