اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری:

ظرفیت اسکان چهارمحال و بختیاری بیش از 39 هزار نفر روز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از ظرفیت 39 هزار و 904 نفری اسکان در استان خبر داد.

ظرفیت اسکان چهارمحال و بختیاری بیش از 39 هزار نفر روز است

مژگان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: اقدامات لازم جهت آماده‌سازی واحدهای اقامتی برای تامین رفاه حال بیشتر مسافران در استان انجام شده است.

وی از ظرفیت 39 هزار و 904 نفری اسکان در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 455 نفر ظرفیت هتل‌های استان، 142 نفر ظرفیت مهمان‌پذیرها، 107 نفر ظرفیت هتل آپارتمان‌ها و 200 نفر ظرفیت خانه‌های استیجاری در استان است.

ریاحی ادامه داد: ظرفیت کمپینگ‌های استان 20 هزار نفر و مدارس استان نیز 15 هزار نفر در روز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: واحدهای اقامتی دیگری نیز برای خدمات‌دهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مهمان‌سراهای ادارات و خوابگاه‌های دانشجویی از جمله این واحدهای اقامتی محسوب می‎شوند.

ریاحی در ادامه از آمارگیری مسافران نوروزی به صورت الکترونیکی در استان خبر داد و اظهار کرد: آمار مسافران و گردشگران ورودی به استان به صورت الکترونیکی توسط ترددشمارهای سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان انجام می‌شود.

ریاحی گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمار تردد خودروها از طریق ترددشمارهای سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، آمار ورود مسافران از طریق پایانه‌های مسافر‌بری استان و آمار گردشگرانی که به صورت هوایی به استان سفر می‌کنند از سوی فرودگاه شمارش می‌شوند.

وی با بیان اینکه آمار نظارت بر واحدهای صنفی، اماکن عمومی و نظارت بر عملکرد واحدهای مختلف عضو ستاد تسهیلات سفر نیز شمارش می‌شوند، تاکید کرد: این آمارها به صورت روزانه اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/68005/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول