اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 17 تنیس باز برتر

میرعارفی قهرمان تنیس قم شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم از برگزاری پیکارهای تنیس قهرمانی قم در رده‌های سنی پایه و معرفی برترین‌ها خبر داد.

میرعارفی قهرمان تنیس قم شد

سید مقتدا خاتمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در دو ماه اخیر به شدت درگیر رقابت‌های مختلف تنیس در استان و خارج از قم بوده‌ایم و علاوه بر اینکه در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور داشته‌ایم مسابقات استانی را برگزار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: قم در تنیس مسیر پیشرفت را طی می‌کند و با همت و پشتکاری که در بین تک تک اعضای این مجموعه صمیمی و همدل وجود دارد به زودی تنیس قم را به جایگاهی بسیار خوب در بین هیئت‌های فعال ورزشی قم می‌رسانیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف مهم ما در هیئت تنیس قم این است که این هیئت خیلی زود علاوه بر توسعه و رشد در سطح استان خود را در سطح کشور نیز به موقعیت مطلوبی رسانده تا بتواند به یک رشته موفق تبدیل شود.

وی یادآور شد: بعد از اینکه زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به شکلی مطلوب آماده استفاده این هیئت شدند، برنامه‌های متنوعی را در هر دو بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف پیش بینی کرده و اجرا می‌کنیم تا تنیس همچنان در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کند.

خاتمی عنوان داشت: برگزاری رقابت‌های استانی در قالب مسابقات لیگ و قهرمانی استان یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت تنیس استان قم به شمار می‌رود زیرا از برگزاری این رقابت‌ها نتایج خوبی گرفته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ثمره برگزاری این رقابت‌ها این بود که ما استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده و زیر نظر مربیان فعال تنیس قم پرورش داده‌ایم و حالا در رده‌های سنی مختلف تنیس کشور حضوری فعال و قوی داریم.

دبیر هیئت تنیس استان قم در ادامه به برگزاری پیکارهای تنیس قهرمانی زیر 14 سال قم اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقات با شرکت ورزشکاران آینده دار تنیس قم که کمتر آموزش‌های حرفه‌ای این رشته را فرا گرفته‌اند به شکل بسیار خوب و شایسته‌ای برگزار شد.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های تنیس زیر 14 سال قهرمانی استان قم 17 تن از چهره‌های شاخص حضور داشتند که رقابت‌های در بخش انفرادی به انجام رسید و در نهایت این آرش میرعارفی بود که با کسب برتری در مقابل تمامی حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و علی سید صالحی نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به مرتضی رشدی و مهدی آدابی رسید.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول