اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهیابی تنیسور قزوینی به اردوی انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: تنیسور شایسته قزوینی با درخشش در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی‌، جواز حضور در مرحله دوم انتخابی تیم تنیس روی میز کشورمان را کسب کرد‌.

راهیابی تنیسور قزوینی به اردوی انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا طاهرخانی پینگ‌پنگ‌باز قزوینی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی مقتدرانه توانست با کسب هفت امتیاز راهی رقابت‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان شود‌.

طاهرخانی در این رقابت‌ها با کسب چهار پیروزی و چهار تساوی و در مجموع با کسب هفت امتیاز به همراه هفت تنیسور برتر کشورمان راهی دور دوم اردوی انتخابی تیم ملی شد‌.

در این مسابقات طاهرخانی در دور نخست مقابل واحد مالمیری قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر یک توانست حریف خود را مغلوب کن، وی در دور دوم نیز مقابل محمدعلی رویین‌‌تن با نتیجه سه بر دو به برتری دست پیدا کرد‌.

طاهرخانی در دورهای سوم‌، چهارم و پنجم این رقابت‌ها به ترتیب مقابل نیما عالمیان‌، مهران احمدی و عارف احمدفر تن به شکست داد‌.

وی در ادامه این مسابقات نیز در دور ششم با نتیجه سه بر دو مقابل امین میرالماسی به برتری دست یافت‌ و در بازی دور هفتم خود نیز با نتیجه سه بر صفر پوریا عمرانی را مغلوب کرد‌.

این تنیسور شایسته قزوینی در دور هشتم و پایانی این مسابقات نیز با نتیجه نزدیک سه بر دو مقابل میعاد لطف‌الله‌نسبی شکست خورد تا در مجموع چهار شکست و چهار پیروزی را در این مسابقات به دست آورد‌.

در این مسابقات نیما عالمیان مقتدرانه با هشت پیروزی‌، بدون شکست و 16 امتیاز سکوی نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد، مهران احدی نیز با دو امتیاز کمتر و کسب شش پیروزی و دو شکست عنوان دومی این رقابت‌ها را کسب کرد و عارف احمدی‌فر با پنج پیروزی‌، سه شکست و 14 امتیاز به مقام سومی این پیکارها بسنده کرد.

میدیا لطف‌الله‌نسبی ، حمیدرضا طاهر‌خانی‌، محمدعلی روئین‌تن‌، واحد مالمیری‌، پوریا عمرانی و امین میرالماسی به ترتیب عنوان‌های چهارم تا نهم را به دست آوردند.

اما در دور دوم مرحله انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که از فردا با حضور هشت تنیسور برتر کشور در محل آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تهران برگزار می‌شود، طاهرخانی به مصاف رقبای خود می‌رود تا به نوعی شانس خود را برای حضور در اردوی تیم ملی محک بزند‌.

حمیدرضا طاهرخانی بدون شک فرصت خوبی را دارد تا با درخشش در مرحله دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان‌، پیراهن تیم ملی را بر تن کند‌، زیرا سه نفر برتر مسابقات انتخابی تیم ملی به طور مستقیم راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شوند و کادر فنی تیم ملی هم یک نفر دیگر را به طور انتصابی برای حضور در این مسابقات به تیم ملی فرا می‌خوانند‌.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان طی روزهای 23 تا 30 اردیبهشت‌ ماه سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد و چه خوب می‌شود که طاهرخانی قدر این موقعیت حساس را بداند و از این فرصت بیشترین استفاده را ببرد‌.

انتهای پیام/77004/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول