اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

مجامع حقوق بشر در قبال کشتار شیعیان پاکستان سکوت نکنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک با ‌محکوم کردن حوادث اخیر‌ پاکستان‌‌ ‌از سوی جامعه روحانیت این شهرستان از سکوت مجامع به‌ اصطلاح حقوق بشر انتقاد کرد.

مجامع حقوق بشر در قبال کشتار شیعیان پاکستان سکوت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری پیش از ظهر امروز در نشست اعتراض‌آمیز به کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم پاکستان این حوادث تروریستی را جنایتی بزرگ دانست و اظهار داشت: چندی قبل در کویته از سوی وهابیون تکفیری جنایتی بزرگ به وقوع پیوست و عده زیادی به خاک و خون کشیده شدند و اخیراً نیز در کراچی آن جنایت بزرگ را آفریدند که منجر به زخمی و کشته شدن صدها نفر شد.

وی با بیان اینکه شیعیان دنیا همه باید نسبت به این جنایات اعتراض کنند، عنوان کرد: این چه وضعیت است که یک عده آدم وحشی تکفیری در دنیا به‌ وجود آورده‌اند و هر روز جنایت تازه‌ای خلق می‌کنند و افراد بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.‌

منتظری با مقصر دانستن صهیونیزم بین‌الملل‌ از سکوت مجامع به‌ اصطلاح حقوق بشر انتقاد کرد و افزود: آنها که با چراغ سبز صهیونیزم بین‌الملل و خواب‌آلودگی مجامع حقوق بشر به‌ راحتی در هر کجای ممالک اسلامی از عراق و بحرین‌ تا پاکستان دست به ترور و کشتار می‌زنند به‌ زودی در پیشگاه عدل الهی مؤاخذه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: فجایع خونبار پاکستان و کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم این کشور، دل هر آزاده‌ای را به‌ درد می‌آورد، گروه‌های سلفی و وهابی هر روز‌ مسلمانان بسیاری را به خاک و خون می‌کشند، فرزندان بسیاری هر روز یتیم می‌شوند‌ و مادران و پدران بسیاری‌ داغدار فرزندان عزیز خود می‌گردند.

انتهای پیام/‌80023/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول