اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

زنان امروز ایران معلمان ثانی زنان جهان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب زنان امروز ایران پس از زنان مبارز صدر اسلام معلمان ثانی زنان جهان امروز هستند.

زنان امروز ایران معلمان ثانی زنان جهان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جلسه تجلیل از همسران مدیران دستگاه‌های اجرایی، ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نیت اصلی ما از برگزاری این جلسه قدردانی و تشکر از زحمات شما بانوان ساعی و تلاش‌گر است که با زحمات شبانه‌روزی برای آسایش و آرامش همسران خود آنان را در اجرای دقیق و شایسته مسئولیتشان یاری می‌رسانید.

وی با اشاره به نقش زنان در خانواده و جامعه، تصریح کرد: نقش اساسی زنان در تمامی جوامع بر کسی پوشیده نیست و سرداران و دلاوران اسلام در دامن مادران خود پرورش یافته و رشد نموده‌اند.

جلال‌زاده به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با زنان شهیده اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب زنان امروز ایران پس از زنان مبارز صدر اسلام معلمان ثانی زنان جهان امروز هستند.

استاندار آذربایجان‌غربی افزود: موفقیت‌های پی در پی مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر مسئولان در گرو صبر و شکیبایی و یاری بی‌دریغ همسران آنان است و در این زمینه بر خود لازم می‌دانیم که قدردان این زحمات باشیم.

در انتهای این جلسه با اهدای لوح از همسران مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان به صورت نمادین تقدیر شد.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول