اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

اصلاح تقاطع عالی‌قاپو در اولویت است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اصلاح هندسی میدان عالی‌قاپوی اردبیل با هدف روان‌سازی ترافیک خبر داد.

اصلاح تقاطع عالی‌قاپو در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه شورای ترافیک اردبیل اظهار داشت: اصلاح هندسی سه‌راهی‌ها و تقاطع‌ها در اردبیل از ضروریات است به طوری که این حرکت می‌تواند به روان‌سازی ترافیک کمک کند.

وی در ادامه از تصویب 10 طرح اصلاح هندسی تقاطع‌ها در راستای روان‌سازی ترافیک شهر اردبیل خبر داد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: دستگاه‌های مربوط باید با ارائه راهکارهای منطقی و فنی در خصوص کاهش ترافیک و اجرایی کردن این طرح‌ها گام‌های مؤثرتری بردارند.

میر‌جعفریان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل اصلاح هندسی سه‌راهی 13 آبان و زیر پل سعدی، تقاطع میدان عالی‌قاپو، شهرک رازی و ولایت، میدان وحدت و زیرگذر جانبازان و تعریض میدان بعثت است.

دبیر شورای ترافیک استان اردبیل یادآور شد: اعضای شورای ترافیک با مد نظر قرار دادن هویت تاریخی و آثار معماری اسلامی و بررسی‌های فنی و کارشناسی در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک و تسهیل در روند تردد شهروندان با اجرا و عملیاتی شدن این طرح‌ها موافقت کردند.

وی تصریح کرد: با اصلاح هندسی این تقاطع‌ها بار ترافیکی سنگینی از سطح خیابان‌های شهر اردبیل برداشته خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ترافیک ایجاد شده در فصل گردشگری آن هم در محدوده و هسته مرکزی شهر را معضل جدی توصیف کرد.

میرجعفریان افزود: در این زمینه ضرورت دارد برنامه‌ریزی‌ها به سمتی باشد تا این گره ترافیکی با تدبیر و نگاه به آینده برطرف شود تا بتوانیم در سطح شهر ترافیک روان و تردد راحت‌تری را شاهد باشیم. 

انتهای پیام/62004/م20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول