اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار اصفهان:

‌55 تقاطع شهر اصفهان به فیبر نوری مجهز شد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 55 تقاطع در شهر اصفهان به فیبر نوری مجهز شده است.

‌55 تقاطع شهر اصفهان به فیبر نوری مجهز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم گلستان‌نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مقرر شده بود که 5 خدمت الکترونیک در اصفهان ارائه شود، اظهار کرد: در حال حاضر 58 خدمت به صورت الکترونیکی در این شهر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای تهیه شهر اصفهان باید عکس‌برداری انجام شده و تبدیل عکس‌ها به نقشه صورت گیرد، اضافه کرد: قرارداد عکس‌برداری از اصفهان منعقد شده و اسفند‌ماه امسال عکس‌برداری انجام می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه تجهیز تقاطع‌های شهر اصفهان به سیستم هوشمند در دستور کار شهرداری قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 55 تقاطع در شهر اصفهان به فیبر نوری مجهز شده است و تجهیز 50 تقاطع دیگر به فیبر نوری در دستور کار شهرداری اصفهان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ممیزی املاک در 10 منطقه اصفهان انجام شده است، ادامه داد: ممیزی املاک تنها در چهار منطقه اصفهان انجام نشده که ممیزی املاک این مناطق نیز با مصوبه شورای شهر انجام می‌شود.

گلستان‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر 500 دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان به سیستم AVL مجهز شده است، تاکید کرد: قرارداد تجهیز 750 دستگاه اتوبوس شهر اصفهان به سیستم AVL منعقد شده است.

انتهای پیام/63004/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول