اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی شهرداری قزوین:

تقاطع غیرهمسطح مطهری ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین گفت: تقاطع غیرهمسطح مطهری با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

تقاطع غیرهمسطح مطهری ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، مسعود حق‌لطفی در تشریح اقدامات سال جاری و آینده این معاونت، از پیشرفت فیزیکی 11 درصدی برج‌های مسکونی الهیه و بادامستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح به منظور جایگزین کردن طرح تملک بافت فرسوده هادی‌آباد درنظر گرفته شده است.

حق لطفی، احداث ساختمان شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین برشمرد و ادامه داد: این پروژه با هدف تأمین ساختمان اداری کارکنان و ارائه خدمات بهینه توسط آنان به شهروندان، با 20 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی تقاطع غیرهمسطح شهید باهنر و کانال امام علی (ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه، بهبود عبور و مرور شهری و اتصال بلوار باهنر به بلوار امام علی (ع)، کاهش بار ترافیکی ورودی شهر و ایجاد کمربندی شمالی و جنوبی است.

حق‌لطفی از پیشرفت 28/14 درصدی پروژه حکم‌آباد خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با هدف تجمع واحدهای تجاری شهر، در یک مرکز واحد و تأمین نیاز شهروندان در سریع‌ترین زمان ممکن با 186 میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در سال جاری تقاطع‌های غیرهمسطح همبستگی، سرداران، چهارراه عمران و نادری با 186 میلیارد ریال به منظور بهبود عبور و مرور شهری و کاهش بار ترافیکی به بهره‌برداری رسیده است.

حق‌لطفی، روکش آسفالت سطح شهر را از دیگر اقدامات معاونت فنی و عمرانی برشمرد و ابراز داشت: در سال جاری، 459 هزار و 443 مترمربع روکش آسفالت به منظور بهبود و عبور و مرور عابرین و وسایل نقلیه شهروندان و جلب رضایت آنان انجام شده است.

وی در خصوص برنامه‌های سال آینده معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین بیان داشت: پل شهید رجایی با 100 میلیارد ریال، پارک آفرینش با دو میلیارد ریال، پل نخبگان با 38 میلیارد ریال و پل آیت‌الله ابوترابی با هفت میلیارد ریال اعتبار، در مرحله عقد قرارداد قرار دارند.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول