اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت:

طرح هادی در راستای رفع محرومیت است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدشت گفت: طرح هادی یکی از طرح‌های موفق دولت در راستای رفع محرومیت بوده است.

طرح هادی در راستای رفع محرومیت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدشت جبار طالبی صبح امروز در بازدید از روستاهای عشایری بهلول کندی، کیره کندی، شیدی و شوطلو واقع در نوار مرزی این شهرستان برای بررسی مشکلات این روستاها از نزدیک، با اهالی این روستاها دیدار کرد.

طالبی در این دیدار اظهار داشت: اجرای طرح هادی در مناطق روستایی مد نظر قرار دارد و در این میان روستاهای مرزی و روستاهایی که مسافت آن‌ها از شهرها زیاد است نیز مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشده‌اند.

وی با بیان اینکه طرح هادی یکی از طرح‌های موفق دولت در راستای رفع محرومیت است، تصریح کرد: در سال‌های متمادی روستاها و مناطق محروم مورد غفلت واقع شده بودند ولی به همت دولت عدالت محور این مناطق نیز روز به روز توسعه یافته شده‌اند.

طالبی در ادامه با اشاره به نقش عشایر و مرزنشینان در دفاع از کیان اسلامی، افزود: دفاع از کیان اسلامی به عهده تمام اقشار جامعه است ولی در این میان با توجه به موقعیت، نقش عشایر و مرزنشینان مورد تاکید و توجه بیش‌تری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که مرزنشینان و عشایر در دفاع از ایران اسلامی رشادت‌های متعددی را از خود نشان داده‌اند.

فرماندار پلدشت با بیان اینکه باید مراقب توطئه دشمنان نظام باشیم، اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات و توطئه دشمنان، باید مراقب دسیسه و توطئه دشمنان نظام باشیم.

وی اعلام کرد: دشمنان با ایجاد تفرقه و اتحاد بین ملت ایران سعی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور دارند.

طالبی افزود: همان‌طور که در طول سال‌های گذشته شاهد شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم آن‌ها بودیم در انتخابات نیز این اهداف شوم منجر به شکست می‌شود.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول