اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد

همایش ملی سبک‌سازی ساختمان در بجنورد برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی سبک‌سازی و عایق‌بندی ساختمان در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

همایش ملی سبک‌سازی ساختمان در بجنورد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر‌سازی ظهر امروز در این همایش بر ضرورت استاندارد‌سازی مصالح ساختمانی و تولید مصالح ساختمانی به روش صنعتی تاکید کرد.

سیدمحمود فاطمی‌عقدا اظهار کرد: مردم برای ساخت واحدهای مسکونی از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده کنند تا با کوچک‌ترین پس لرزه‌ها شاهد ویران شدن ساختمان‌ها نباشیم.

وی همچنین تولید مصالح ساختمانی به روش صنعتی را ضروری خواند و گفت: با این اقدام ظرفیت و کیفیت تولید محصولات ساختمانی ارتقا می‌یابد.

فاطمی‌عقدا سبک بودن، استفاده بهینه از مصالح ساختمانی، توجه به استانداردها را از ویژگی‌های تولید مصالح ساختمانی به روش صنعتی یاد کرد.

وی همچنین خواستار توجه هر چه بیشتر دستگاه‌های متولی برای جلوگیری از تولید مصالح ساختمانی غیر استاندارد شد و گفت: باید در این زمینه به گونه‌ای عمل شود تا جلوی هرگونه تولید غیر استاندارد مصالح گرفته شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد هم در این همایش صنعتی شدن تولیدات مصالح ساختمانی را از نیازهای روز جامعه عنوان کرد.

فرهاد بورشکی با بیان اینکه باید از صنعت جدید ساختمانی برای تأمین نیازهای جامعه بهره برد، تصریح کرد: بی‌تردید سبک سازی و استفاده از مصالح ساختمانی مرغوب خطرهای ناشی از حوادث به ویژه زمین لرزه را به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: برای استفاده از مصالح ساختمانی سبک و استاندارد نیاز به فرهنگ سازی داشته از این رو برگزاری این همایش در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد قرار گرفت.

به گزارش فارس، این همایش در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/63002/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول