اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد

ثبت ملی مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور / برگزاری دومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در اردیبهشت‌ماه 92

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از ثبت ملی مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور خبر داد.

ثبت ملی مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور / برگزاری دومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در اردیبهشت‌ماه 92

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ منصور دیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با عنوان «KSHANGDC‌2012» اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد که پس از ثبت ملی این بازی‌ها، برگزاری دومین دوره آن در اردیبهشت‌ماه سال آینده با عنوان «lRANGDC 2013» در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دومین دوره بازی‌سازی رایانه‌ای کشور در دو لیگ دانشجویی و آزاد با حضور حدود 40 تیم شرکت کننده به میزبانی دانشگاه آزاد در اواسط اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول، در مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای لیگ دانشجویی 12 تیم در لیگ دو بعدی و 12 تیم در لیگ سه بعدی دانشجویی شرکت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کاشان افزود: در مسابقات لیگ آزاد بازی‌سازی رایانه‌ای نیز 12 تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دیاری یادآور شد: در صورت افزایش تعداد تیم‌های شرکت کننده در دومین دوره مسابقات کمیته فنی و داوران از بین تیم‌های شرکت کننده‌ای که کارنامه عملکرد خود را ارسال کرده باشند بر‌اساس شاخص‌های موجود مسابقات بین 30 تا 40 تیم را برای شرکت در این رقابت‌ها انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه، ارائه رزومه هنگام ثبت‌نام تیم‌ها الزامی است، افزود: برای گزینش 30 تا 40 تیم از بین تیم‌های شرکت کننده، رزومه افراد و شاخص‌ها در انتخاب نهایی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات به عنوان ملاک قرار می‌گیرد.

دیاری، معرفی استعدادهای کشف شده مسابقات به شرکت‌های بازی‌ساز و صنعت بازی‌سازی کشور را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دومین دوره این مسابقات اعلام کرد و گفت: با کشف و معرفی استعدادهای دانشجویی به شرکت‌های بازی‌ساز، زمینه‌های تجاری‌سازی بازی‌های رایانه‌ای کشور در دانشگاه فراهم می‌شود.

وی همچنین کشف استعدادهای دانشجویان، ایجاد انگیزه دانشجویان برای ورود به عرصه بازی‌سازی رایانه‌ای و ترغیب و تشویق آنان برای ساخت بازی متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی را از دیگر اهداف برگزاری دومین دوره این بازی‌ها اعلام کرد.

دیاری با اشاره به اینکه عنوان و لوگوی مسابقات ثبت شده است، افزود: آخرین اطلاعات دومین دوره این رقابت‌ها در سایت مسابقات به نشانی «lRANGC.ir»در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان یادآور شد: ثبت‌نام دومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور از پنجم اسفندماه جاری آغاز شده و تا پایان اسفندماه جاری ادامه دارد و متقاضیان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به سایت این رقابت‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.

دیاری با اشاره به اعلام آمادگی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برای سرمایه‌گذاری دانشجویان و علاقه‌مندان در بخش توسعه بازی‌های رایانه‌ای تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان حمایت خود را از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان در این بخش برای تجاری‌سازی بازی‌سازی رایانه‌ای اعلام می‌کند.

دومین دوره مسابقات بازی‌سازی رایانه‌ای کشور با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور با عنوان «‌lRANGDC2013» در دو لیگ دانشجویی و لیگ آزاد در اردیبهشت‌ماه سال 92 در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول