اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ‌مطالعات راهبردی نهاد نمایندگی ‌ولی فقیه در دانشگاه‌ها‌:

دشمن به دنبال اعتراضات سیاسی و اجتماعی در ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی سیاسی مطالعات راهبردی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن به دنبال انتخابات آزاد است و آنان به دنبال ایجاد اعتراضات سیاسی و اجتماعی در ایران هستند.

دشمن به دنبال اعتراضات سیاسی و اجتماعی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حیدرپور صبح امروز در نشست هم‌اندیشی انتخابات در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: دشمنان در صدد ایجاد بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی هستند و از جمله کارها و فعالیت آنان مجبور کردن مسئولان نظام به انجام مذاکره، فشار اقتصادی به وسیله اعمال تحریم‌ها، ایجاد اختلافات اجتماعی برای کاهش مشارکت در انتخابات و وادارکردن جمهوری اسلامی به انجام مذاکره با آمریکا است.

حیدرپور اضافه‌کرد: مقام معظم رهبری در حماسه 9 دی فرمودند «دشمن متوجه انتخابات ماست، انتخاباتی که در خرداد ماه آینده در پیش داریم از نظر ما مهم است از نظر دشمن هم مهم است.حواسش به انتخابات است».

وی خاطر نشان‌کرد: دشمنان در صددند که قبل از انتخابات، در حین انتخابات و پس از انتخابات برنامه‌هایی را برای اغتشاش در جامعه ایجاد کنند همانگونه که در فتنه 88 نمونه‌هایی از آن را دیدیم.

این مدیر فرهنگی سیاسی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌هایی که هم‌اکنون دشمن در حال برنامه ریزی آن می‌باشد مطرح کردن اصطلاح انتخابات آزاد است و آنان به دنبال ایجاد اعتراضات سیاسی و اجتماعی در ایران هستند و در این مورد به صورت منسجم در حال برنامه‌ریزی هستند.

حیدرپور در مورد فتنه 88 گفت: در فتنه 88 دشمنان جغرافیای کار خود را بیشتر در مرکز کشور و در شهرهای بزرگ هدف گرفته بودند و در سخنانشان در رابطه با انتخابات 92 در نظر دارند اختلافات را به سمت بیرون گسترش دهند و در حال ایجاد بحث‌های قومی و قبیله‌ای هستند.

وی اضافه‌کرد: ملاک‌های انتخاب درست، تقوای در گفتار و در عمل، مدیر بودن و داشتن برنامه منسجم و مشخص است.

انتهای پیام/66006/‌ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول