اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همگام با شصتمین سال اجرا در جهان

تئاتر «انتظار گودویی» در تالار هنر اصفهان به صحنه رفته است

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر گفت: همگام با شصتمین سال اجرا در جهان تئاتر « انتظار گودویی» کاری از گروه تئاتری بندبازان برای نخستین بار در تالار هنر اصفهان به صحنه رفته است.

تئاتر «انتظار گودویی» در تالار هنر اصفهان به صحنه رفته است

محمدرضا ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایشنامه این تئاتر از ساموئل بکت است که جایزه نوبل ادبی را در سال 1969 دریافت کرده است.

وی افزود: این نمایشنامه اثر بسیار فخیمی است که منتقدین، پژوهشگران و هنرمندان جهان آن را به عنوان نمایشنامه برتر قرن بیستم انتخاب کرده‌اند.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه این انتظار گودویی جزو نخستین نمایشنامه‌های جذاب جهان است، تاکید کرد:  این نمایش دراماتورژی (مطالعه، تحلیل و تفسیر نمایشنامه برای اجراهای جدید) شده و برای نخستین بار در اصفهان به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: این نمایش داستان دو نفر است که برای آقای گودو کار می‌کنند و منتظر افرادی هستند که پیغام گودو را به آنها برسانند.

ترابی افزود: این دو نفر در خلال انتظار خود برای وقت‌گذرانی تصمیم می‌گیرند که ادای افرادی که منتظرشان هستند را دربیاورند که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

وی در باره عوامل این نمایش نیز گفت: محمدرضا ترابی، حامد ظریفی و میلاد آرنگ بازیگران این نمایش هستند محمدرضا ترابی به عنوان طراح صحنه، لباس و نور،  مهدی محسنی نیا طراح گریم: دلاور خسرو نیا به عنوان مدیر اجرایی در  این نمایش همکاری می‌کنند.

به گزارش فارس نمایش « انتظار گودویی» به طراحی، دراماتورژی و کارگردانی محمدرضا ترابی همگام با شصتمین سال اجرا در جهان و برای نخستین  بار در اصفهان اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند تا 11 اسفندماه هر شب از ساعت 19:45  به سالن کوچک تالار هنر اصفهان مراجعه کنند.

انتهای پیام/63008/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول