اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه 102 دادگاه جزایی کرمان خبر داد

محاکمه عاملان عرضه گوشت الاغ در کرمان / رسیدگی ویژه به پرونده

خبرگزاری فارس: رئیس شعبه 102 دادگاه جزایی دادگستری استان کرمان گفت: حکم متهمان به توزیع و عرضه گوشت الاغ در شهر کرمان به زودی و با قاطعیت در اسرع وقت و به صورت ویژه مطابق با موازین قانونی صادر می‌شود.

محاکمه عاملان عرضه گوشت الاغ در کرمان / رسیدگی ویژه به پرونده

منصور سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حکم متهمان به توزیع و عرضه گوشت الاغ در شهر کرمان به زودی و با قاطعیت در اسرع وقت و به صورت ویژه مطابق با موازین قانونی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به صدور کیفرخواست از سوی دادستان عمومی و انقلاب و تقاضای مجازات برای مباشران و عاملان عرضه گوشت الاغ در سطح شهر کرمان از سوی مجرمان، این پرونده پس از طی مراحل تحقیقات مقدماتی و تکمیل در این دادگاه برای دادرسی مطرح به رسیدگی است.

وی افزود: در راستای اطمینان خاطر شهروندان و فراهم کردن آسایش و امنیت آنان از بعد سلامت و رعایت بهداشت عمومی به این پرونده به صورت ویژه رسیدگی و با مجرمان وفق مقررات و قوانین جاری بدون کوچکترین مماشاتی برخورد می‌‌شود.

سالاری با اشاره به اظهارنظر برخی از شهروندان مبنی بر به درازا انجامیدن رسیدگی به این پرونده عنوان کرد: در راستای شفاف‌سازی امور و اطمینان بخشی و با توجه به تاکید مدیرکل دادگستری استان کرمان به مردم اطمینان خاطر می‌دهم که دستگاه قضایی در زمینه تامین و آرامش خاطر شهروندان از حیث ایجاد سلامت مواد غذایی و خوراکی هیچ‌گونه مسامحه‌ای با متخلفان ندارد.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول