اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های خوی در جذب گردشگر

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان خوی در راستای جذب حداکثری گردشگر بهره برد.

استفاده از ظرفیت‌های خوی در جذب گردشگر

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میرسیاوش اسبقی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی خوی که با حضور اعضای این ستاد در سالن شماره سه فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان نیز فعالیت خود را گسترش داده است.

وی با تاکید بر همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، تصریح کرد: در این زمینه نیازمند همکاری هر چه بیش‌تر دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی هستیم.

اسبقی با اشاره به گردشگری مذهبی، افزود: گردشگری مذهبی یکی از موضوعاتی است که در سفرها مورد غفلت قرار گرفته است در حالی که بسیاری از شهرهای ایران اسلامی از نظر مذهبی دارای گنجینه‌های مهمی هستند.

وی با اشاره به آثار مثبت سفرها برای هر شهر از نظر اقتصادی، خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه جذب گردشگر وارد عمل شوند.

اسبقی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در این زمینه، گفت: ارائه بسته‌های فرهنگی، ارائه نقشه گردشگری و اکیپ‌های راهنمای مسافر از جمله اقداماتی است که در ورودی شهر انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این شهر، اعلام کرد: باید بتوان از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را در راستای جذب گردشگر ببریم.

انتهای پیام/61001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول