اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد تویسرکان خبر داد

پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان به مددجویان تویسرکان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان از اعطای 19 میلیارد و 360 میلیون تومان وام کمیته امداد به مددجویان در طول سال‌های فعالیت این نهاد در شهرستان تویسرکان خبر داد.

پرداخت بیش از 19 میلیارد تومان به مددجویان تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی‌مقدم بعد از ظهر امروز در همایش تجلیل از کارآفرینان و کارآموزان برتر کمیته امداد شهرستان، با اشاره به اینکه احسان و نیکی ریشه فقر را می‌سوزاند، اظهار داشت: در هفته احسان و نیکوکاری تلاش داریم از همه افراد فعال و توانمند خانواده امداد در راستای تشویق دیگر مددجویان تجلیل و قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه این نهاد با هدف محرومیت‌زدایی از چهره جامعه اسلامی گام‌های بسیار چشمگیری برداشته است، ادامه داد: از ابتدای سال‌های آغاز فعالیت کمیته امداد تاکنون، مبلغ 19 میلیارد و 360 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد تویسرکان وام و تسهیلات بانکی داده شده است.

مدیر کمیته امداد تویسرکان با اشاره به اینکه آموزش و توانمندی خانواده‌های محروم ناهنجاری و انحرافات را در سطح جامعه کاهش می‌دهد، افزود: تعداد شش هزار و 500 نفر افراد بی‌بضاعت زیرپوشش این نهاد قرار دارند که در حوزه‌ها از حمایت امداد برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری سه هزار و 300 نفر مددجو آموزش مهارتی شغلی دیده‌اند، اضافه کرد: با همت و تلاش کارکنان کمیته امداد تویسرکان، امسال برای 107 نفر کاریابی انجام شده است.

کرمی‌مقدم از تولید 500 تخته فرش به ارزش 500 میلیون تومان توسط مددجویان زیرپوشش خبر داد و بیان داشت: مبلغ 24 میلیارد و 27 میلیون و 77 هزار و 774 ریال وام خودکفایی به مددجویان در 11 ماهه سال جاری داده شده است.

وی اذعان داشت: امسال مبلغ 44 میلیارد و 611 میلیون و 75 هزار و 912 ریال به مددجویان زیرچتر حمایتی کمیته امداد امام تویسرکان کمک‌های نقدی و غیرنقدی پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام تویسرکان، یکی دیگر از اقدامات این نهاد را پرداخت وام قرض‌الحسنه و کارگشایی به مبلغ چهار میلیارد و 226 میلیون و 500 هزار ریال به افراد بی‌بضاعت زیرپوشش شهرستان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های هدف‌گذاری شده در کمیته امداد، توانمندی اقشار محروم جامعه است؛ ضمن تقدیر از خیران نیکوکاران گفت: امیدواریم مردم نیک‌اندیش همانند همه زمان‌ها که برای یاری نیازمندان پیشقدم شدند، در ایام جشن نیکوکاری نیز برای شاد کردن کودکان و خانواده‌های کمیته امداد حضوری فعال داشته باشند.

در پایان از کارآفرینان و کارآموزان برتر کمیته امداد با حضور معاون اشتغال و خودکفایی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول