اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی همدان خبر داد

حضور مستمر بازرسان در نمایشگاه بهاره همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از حضور مستمر بازرسان در نمایشگاه بهاره و نظارت بر آن خبر داد.

حضور مستمر بازرسان در نمایشگاه بهاره همدان

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره اظهار داشت: بازرسان مجمع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با حضور مداوم در این نمایشگاه، کار نظارت و بازرسی بر نحوه عرضه اقلام موردنیاز مردم را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از 12 اسفند آغاز شده و تا 21 اسفند نیز آماده خدمت‌رسانی به مردم است، ادامه داد: مردم می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 20 شب مواد و اقلام موردنیاز خود را برای ایام عید از این نمایشگاه خریداری کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: روزانه 10 تن مرغ منجمد، سه تن گوشت و 10 تن برنج هندی در نمایشگاه توزیع می‌شود که تا پایان نمایشگاه نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالاهای موردنیاز مردم با 10 تا 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود، ابراز داشت: این نمایشگاه با 250 غرفه و 14 هزار متر مربع به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

شجاعی در پایان افزود: شرکت‌های تعاون روستایی نیز در این نمایشگاه مستقر شده‌اند که محصولاتی چون تخم‌مرغ، روغن، برنج و رب گوجه فرنگی را عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/89002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول