اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به احتمال زیاد

آسمان قزوین امشب برفی خواهد شد

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: به احتمال زیاد با توجه به سامانه بارش‌زا امشب آسمان این استان در برخی از نقاط با بارش برف همراه خواهد شد‌.

آسمان قزوین امشب برفی خواهد شد

غفور فلاح دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان این که البته میانگین بارش برف کم خواهد بود، اظهارداشت‌: وضع هوای استان در بیست و چهار ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات همراه با کولاک برف خواهد بود‌.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود دمای هوای قزوین امشب به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر برسد، افزود: البته در حال حاضر دمای هوای قزوین هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است. ‌

فلاح با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته کوهین با سه درجه زیر صفر سردترین و بویین‌ زهرا با بیست درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان گزارش شده است، عنوان کرد: در این مدت دمای هوای قزوین بین 60 تا 95 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است‌.

البته این آمار در حالی است که جانشین فرمانده پلیس راه قزوین هم تصریح کرد‌: به علت کاهش دمای هوا و آمدن کولاک احتمال می‌رود  امشب رفت و آمد خودروها دچار مشکل شود‌.

بهرام زینعلی افزود‌: البته در حال حاضر ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان روان است و خوشبختانه عبور خودروها به سهولت انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد‌: البته صبح امروز بارش برفی را در جاده گردنه کوهین نظاره‌گر بودیم که با تلاش مأموران اداره راه و شهرسازی خوشبختانه با نمک‌پاشی صورت گرفته مشکلی خاصی شکل نگرفت و راه برای عبور خودروها باز شد.

انتهای پیام/77004/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول