اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مرند وارد ماجرای تعطیلی مدارس شد

یورش برف به 60 روستای مرند

خبرگزاری فارس: بارش سنگین برف همراه با کولاک راه 60 روستایی شهرستان مرند را مسدود کرد.

یورش برف به 60 روستای مرند

علی کوه‌کمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند گفت: براثر بارش برف راه ارتباط بیش از 60 روستا با مرکز اصلی شهر مسدود شده است.

بخشدار مرکزی مرند افزود: بیشتر راه‌های روستایی که در مناطق کوهستانی قرار دارند در اولویت بازگشایی قرار دارند.

محمد کاظم‌زاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مرند که در محور مرند بازرگان مستقر بود طی گفت‌وگویی تلفنی با خبرنگار فارس در مرند گفت: در تمام محورهای اصلی شهر اکیپ‌های راهداری از شب گذشته مشغول برف روبی و نمک پاشی جاده بوده و هیچگونه از شهروندان دچار مشکل در این مسیرها نشده و فقط در راه‌های روستایی به علت کمبود امکانات تعدادی از راه‌های روستایی مسدود شده است.

وی اضافه کرد: از بعداز ظهر امروز برای بازگشایی راه‌های روستایی پنج اکیپ اعزام می‌شود.

معاون فرماندار مرند وارد ماجرای تعطیلی مدارس شد

بهرام عباسیان معاون فرماندار مرند  نیز به خبرنگار فارس در مرند گفت: براثر بارش برف که از شب گذشته آغاز شده بود و هنوز هم ادامه دارد مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان مرند را در صبح تعطیل و شیفت بعد از ظهر فقط در شهرمرند ابتدایی و پیش دبستانی ولی در روستاها و شهرهای تابعه تمام مقاطع تحصیلی امروز در شهرستان مرند تعطیل است.

براساس این گزارش متاسفانه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند شب گذشته با وجود اینکه بارش برف سنگین همراه با کولاک شدید بود فقط مدارس ابتدایی شیفت صبح ابتدایی و پیش دبستانی را در شفیت صبح تعطیل اعلام کرده بود ولی اکثر مدارس امروز در شهرستان مرند دانش‌آموزان در کلاس درس حاضر نشدند و این باعث گلایه‌مندی اولیاء دانش‌آموزان شد و به دنبال این امر معاون فرماندار مدارس را در نوبت صبح در تمام مقاطع تعطیل اعلام کرد.

انتهای پیام/60007/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول