اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

آغاز بارش برف و باران در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی انجام شده برای بارش برف و باران در استان گفت: بارش‌ها از عصر روز شنبه آغاز و تا صبح روز دوشنبه ادامه می‌یابد.

آغاز بارش برف و باران در زنجان

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: آسمان استان از بعدازظهر امروز همراه با بارش خواهد بود.

وی با بیان اینکه بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان زنجان تا صبح روز دوشنبه به صورت متناوب ادامه می‌یابد، افزود: بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان زنجان همراه با وزش باد خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان از کاهش دما در سطح استان زنجان همزمان با آغاز بارش‌ها خبر داد و گفت: کاهش دما، وزش باد و بارش‌های پیش‌بینی شده یخبندان را برای استان زنجان در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به پیش‌بینی موجود در مورد کاهش دمای استان زنجان طی 48 ساعت آینده تصریح کرد: استان طی این مدت شاهد کاهش چهار تا هشت درجه‌ای دما خواهد بود.

یاغموری حداقل دمای استان زنجان را طی 24 ساعت گذشته یک درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: حداکثر دمای این شهر در این مدت به 11 درجه بالای صفر رسیده بود.

وی دمای صبح امروز شهر زنجان را سه درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت سه درجه افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ر10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول