اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم:

در صورت فراهم شدن شرایط به کاپ‌های آسیایی می‌رویم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از تصمیم به حضور تیم سه‌گانه قم در مسابقات کاپ آسیایی خبر داد.

در صورت فراهم شدن شرایط به کاپ‌های آسیایی می‌رویم

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: اطلاعیه، برنامه و شرایط اعزام باشگاه‌های سه‌گانه سراسر کشور و هیئت‌های استانی به مسابقات کاپ‌های آسیایی ورزش سه‌گانه در سال 1392 اعلام شده است.

وی اضافه کرد: فدراسیون ورزش سه‌گانه بر اساس سیاست‌های سال‌های گذشته خود، در نظر دارد مسابقات سه‌گانه کاپ‌های آسیایی را در سال 1392 به باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی داوطلب اختصاص دهد که در صورت ایجاد شرایط مناسب ما در مورد اعزام تیم به این مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

صالح بیان داشت: بر این اساس باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزش سه‌گانه سراسر کشور با توجه به مفاد مندرج در تقویم این فدراسیون، می‌توانند سه گزینه شرکت در مسابقات مذکور را با اولویت 1، 2 و 3 انتخاب کرده و نتیجه را ظرف مدت 10 روز به فدراسیون ورزش سه‌گانه اعلام کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم اضافه کرد: شرایط اعزام و جدول مسابقات در بخش دستورالعمل‌های سایت فدراسیون ورزش سه‌گانه با عنوان برنامه و شرایط اعزام به مسابقات برون مرزی ورزش سه‌گانه در سال 1392 قرار گرفته است.

وی عنوان داشت: هیئت سه‌گانه جزو هیئت‌های موفق ورزش قم است و اداره کل ورزش و جوانان نیز از عملکرد این هیئت رضایت دارد. ورزشکاران مستعدی در این رشته داریم و مطمئنم که در آینده‌ای نزدیک ورزشکاران ما در تیم‌های ملی نیز حضور خواهند داشت.

صالح بیان داشت: هیئت سه‌گانه با وجود اینکه سابقه زیادی در قم ندارد اما آمار قابل توجه ورزشکاران سازمان یافته شده، حضور در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی سه‌گانه کشور و همچنین تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه این رشته موجب شده تا سه‌گانه هیئت موفقی در قم باشد.

وی یادآور شد: سه‌گانه جزو رشته‌های ورزشی المپیکی است و اگر شرایط ارتقاء این رشته در قم و سایر استان‌های کشور فراهم شود، تردیدی نیست که می‌توانیم بیش از آنچه که الان پیشرفت کرده‌ایم به موفقیت دست یافته و در میادین برون مرزی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم تصریح کرد: درخشش تیم ملی سه‌گانه کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا موید این موضوع است که فدراسیون تلاش‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه این رشته داشته است و با تداوم این روند سه‌گانه می‌تواند به ورزشی افتخارآفرین تبدیل شود.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول