اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از گذشت 2 سال از بدون رئیس ماندن

رشته سه‌گانه اصفهان قربانی اختلاف نظرها شده است

خبرگزاری فارس: با وجودی گذشت دو سال از فعالیت سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان سپری می‌شود، این هیئت قربانی اختلاف نظر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سرپرست هیئت شده است.

رشته سه‌گانه اصفهان قربانی اختلاف نظرها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حدود دو سال قبل دوران ریاست چهار ساله رضا رهنما در هیئت سه گانه استان اصفهان به پایان رسید.

با اتمام دوره ریاست، رهنما به عنوان سرپرست هیئت منصوب شد تا با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت سه گانه استان اصفهان، تکلیف رئیس آینده این هیئت مشخص شود.

طی مدت دو سال گذشته و در زمان مدیر کلی رشید خدابخش چند باری قرار بود مجمع سه گانه برگزار شود اما هر بار به دلایلی به تاخیر افتاد تا حدود دو سال از بدون رئیس بودن این هیئت سپری شود.

با این وجود به نظر می‌رسد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصمیمی برای سر و سامان گرفتن این تیم ندارد و به دلایل نامشخص زمان برگزاری مجمع را تعیین نکرده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای سرپرستی هیئت روی رهنما نظری نداشته و تصمیم گرفته فرد دیگری را به عنوان سرپرست هیت معرفی کند اما به نظر می‌رسد فدراسیون با این تصمیم موافق نبوده است.

با توجه به وضعیت فعلی، رشته سه گانه روزهای بلاتکلیفی را پشت سر می‌گذراند و مشخص نیست چه زمانی وضعیت این هیئت به سرو سامان برسد.

انتهای پیام/63006/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول