اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صالح در گفت‌وگو با فارس:

رقابت‌های سه‌گانه جام فجر در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از برگزاری رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی جام فجر در قم خبر داد.

رقابت‌های سه‌گانه جام فجر در قم برگزار می‌شود

احمد صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: سه‌گانه یکی از 45 رشته ورزشی در استان قم است که از پنج سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی در قم آغاز کرده ‌و در این مدت موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آورده است.

وی ادامه داد: در حالی که با برنامه‌ریزی مناسب فدراسیون سه‌گانه همه ساله رقابت‌های مهمی در قالب لیگ و قهرمانی کشور برگزار می‌شود، قم از استان‌هایی است که در این رقابت‌ها حضور منظم دارد و علاوه بر این عناوین چشمگیری نیز از آن خود کرده است.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم افزود: امسال نیز رقابت‌های سه‌گانه لیگ باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی قبلی فدراسیون سه‌گانه در مراحل مختلف برگزار شد و طی آن تیم سه‌گانه قم با حریفان خود به رقابت پرداخت و نتایج خوبی گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این هیئت برای برگزاری رقابت‌های سه‌گانه قهرمانی جام فجر در قم اظهار داشت: این پیکارها به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

صالح عنوان کرد: با توجه به اینکه هیئت ورزش‌های سه‌گانه در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی داشته است، تلاش کرده‌ایم نیاز ورزشکاران این رشته به استخر، دوچرخه و سایر امکانات را برطرف کنیم.

وی ابراز داشت:‌ از سوی اداره کل ورزش و جوانان یک باب سالن در اختیار این رشته ورزشی گذاشته‌ شده است تا فعالیت ورزشکاران سه‌گانه با جدیت در مسیر توسعه ورزش قهرمانی ادامه یابد، ضمن اینکه خودمان نیز با جدیت و توان بالا پیگیر راه‌های رشد این رشته هستیم.

دبیر هیئت ورزش‌های سه گانه استان قم اضافه کرد: مسابقات سه‌گانه قهرمانی جام فجر در قم با حضور چهره‌های توانمند این رشته که در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند در رشته‌های شنا، دو و میدانی و دوچرخه‌سواری به انجام خواهد رسید.

وی یادآور شد: رقابت‌های رشته شنا روز پنجشنبه سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره از پیکارها در رشته‌های دوچرخه‌سواری و دو و میدانی نیز در مسافت‌های تعیین شده روز جمعه چهارم اسفند به رقابت می‌پردازند.

صالح با بیان اینکه ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات عصر هر روز در دفتر هیئت سه‌گانه واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم انجام می‌شود، اظهار داشت: با انجام مسابقات هر سه رشته که البته در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، امتیازات مجموع سه رشته محاسبه می‌شود و از قهرمانان مسابقات سه‌گانه جام فجر در قم با حضور مسئولان هیئت تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول