اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت ورزش‌های 3 ‌گانه استان قم معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم امروز با حضور رئیس فدراسیون سه‌گانه کشورمان در قم برگزار می‌شود.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های 3 ‌گانه استان قم معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت امروز دو‌شنبه چهارم دی ماه با حضور رئیس فدراسیون سه‌گانه، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مشاور، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت سه‌گانه استان قم، رئیس جدید این هیئت معرفی خواهد شد.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت امروز در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در دوره قبل مدیریت خود مهدی توکلی را به عنوان رئیس در رأس هیئت داشت و در حالی که توکلی دو سال این مسئولیت را عهده‌دار بود و با رفتن از استان قم از این مسئولیت کنار رفت، این هیئت به سرپرستی کاظم مجتبایی اداره می‌شد و احمد صالح نیز دبیر این هیئت بود.

هیئت‌ ورزش‌های سه‌گانه در حال حاضر یکی از 46 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم، ورزشکاران بسیار مستعدی را به خود جذب کرده است به طوری که آنها در مسابقات لیگ و قهرمانی سه‌گانه کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم در حالی امروز برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که هیئت سه‌گانه قم در چند سال اخیر در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده است، جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است.

بر اساس ارزشیابی عملکرد هیئت‌های استان‌های مختلف در سال 88، فدراسیون سه‌گانه کشورمان در ارزیابی خود از این موضوع مهم، هیئت سه‌گانه قم را به عنوان سومین هیئت برتر کشور معرفی کرد و مروری بر وضعیت سه‌گانه قم در سال گذشته نشان می‌دهد که این رشته تقریباً در بیشتر مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ‌های سه‌گانه، در رده‌های سنی مختلف حضور موثر و موفق دارد.

این در حالی است که قم نسبت به سایر تیم‌ها از کمترین امکانات و حمایت مالی برخوردار است ولی تعصب اعضای تیم‌های جوانان و بزرگسالان برای موفقیت ورزش استان سبب شد تا این رشته در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق سه‌گانه معرفی کند.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول