اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد ایلام خبر داد

ایلامی‌ها میزبان 80 هنرمند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: 80 هنرمند مهمان جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار و شهادت ایلام هستند.

ایلامی‌ها میزبان 80 هنرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی گهرسودی صبح امروز در حاشیه برپایی جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار و شهادت در ایلام اظهار داشت: این جشنواره ملی با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برپا شده است.

وی ادامه داد: این جشنواره در رشته‌های گرافیک، نقاشی، عکس، حجم و نقش برجسته برگزار شده است که با استقبال هنرمندان سراسر کشور مواجه شده است.

این مسئول اضافه کرد: پس از اعلام فراخوان نیز هزار اثر در بخش‌های گرافیک، نقاشی، عکس، حجم و نقش برجسته به دبیرخانه ارسال شده است.

گهرسودی تصریح کرد: در مجموع 270 نفر در این جشنواره شرکت کردند که با نظر داوران 80 نفر با 100 اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی برنامه‌های مختلفی را برای هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره ترتیب داده است.

وی ادامه داد: بازدید هنرمندان از مناطق و یادمان‌های دوران دفاع مقدس و همچنین برپایی نمایشگاهی از آثار برتر از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

این مسئول اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تشویق هنرمندان این حوزه از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

انتهای پیام/2246/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول