اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی:

نخستین جشنواره ایده‌های برتر تربیتی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: به منظور ارتقای برنامه‌های تربیتی، فرهنگی و اعتقادی حریم علمی عالم آل محمد(ص)، نخستین جشنواره ایده‌های برتر تربیتی از سوی این بنیاد در تمامی واحدهای آموزشی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

نخستین جشنواره ایده‌های برتر تربیتی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی مدنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حفظ و ارتقای روحیه اسلامی و انقلابی، تبیین و تطبیق باورهای دینی و اعتقادی با شرایط اجتماعی روز، روشنگری دینی و تعالی باورهای اعتقادی و آموزش مهارت‌های دینی و زندگی، موضوعات این جشنواره است.

وی تقویت روحیه همکاری و مشارکت تمام همکاران در فعالیت‌های تربیتی، ارتقای سطح کیفی و افزایش کارآرایی و اثربخشی فعالیت‌ها و برنامه‌ها، استفاده از تجارب و نوآوری‌های موفق در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی و  آشنایی با توانمندی‌های موجود در مدارس را اهداف برگزاری جشنواره ایده‌های برتر تربیتی عنوان کرد.

مدنی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری جشنواره ایده‌های برتر تربیتی همزمان با هفته تربیت در تمام واحدهای آموزشی انجام شده است، اظهار داشت: این جشنواره همزمان با هفته نکوداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی اذعان داشت: دانش آموزان و همکاران شاغل در مدارس وابسته به این بنیاد حداکثر تا 25 فروردین ماه 92 می‌توانند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره واقع در بنیاد فرهنگی رضوی اقدام کنند.

وی با ارائه گزارشی از برنامه‌های تربیتی و فرهنگی برگزار شده در مدارس امام رضا(ع) اظهار داشت: تا پایان سال تحصیلی جاری بیش از 60 برنامه محوری تربیتی و اعتقادی در حریم علمی عالم آل محمد(ص) اجرا می‌شود که این برنامه‌ها براساس اهداف پنج ساله بنیاد فرهنگی رضوی تدوین شده است و در قالب برنامه سالانه به کلیه واحدهای آموزشی مدارس امام رضا(ع) ابلاغ شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی ابراز داشت: سیاست تربیتی بنیاد فرهنگی رضوی بر دو محور ایجاد معنویت در فضای آموزشی، بالابردن معرفت مذهبی و ایجاد نشاط و شادابی در قالب آموزه‌های دینی استوار است.

مدنی، آموزش‌ خانواده، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری برنامه‌های متناسب با هفته‌های؛ مشاغل، تربیت، پیوند، پژوهش و ...، ویژه برنامه‌های دهه فجر، هیئت محبان اهل بیت(ع)، مسابقات فرهنگی، آموزش نیروی انسانی، برگزاری اردوی رضوییون، ستاد کیفی‌سازی فعالیت‌های قرآنی، جلسات حفظ، تفسیر و قرائت قرآن و برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت را برخی از این برنامه محوری ذکر کرد.

اتهای پیام/‌70008/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول