اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس:

رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس طبس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه در منطقه رزمایشی اردوگاه قدس طبس برگزار می‌شود.

رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس طبس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، رجبعلی غلامی اظهار داشت: در راستای سلسله رزمایش‌های الی بیت‌المقدس، رزمایش گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس با شرکت 10 دسته در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 17 و 18 اسفندماه در منطقه رزمایشی اردوگاه قدس طبس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس طبس در قالب این رزمایش و با برنامه دقیق از پیش تعیین شده، به اجرای سه مأموریت مهم شامل «دفاع از کوی و برزن»، «مقابله با ناآرامی‌ها و آرام‌سازی» و «عملیات امداد و نجات» می‌پردازند که در تمامی این مأموریت‌ها، دفاع از مردم، مردم‌داری و مردم‌دوستی بسیج مشخص است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب این رزمایش با هماهنگی شورای تأمین شهرستان طبس، برنامه‌ریزی کاملی انجام شده و جلسه‌های توجیهی متعددی با مدیران و فرماندهان بخش‌های مختلف مربوطه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف بسیج در برگزاری این رزمایش همکاری دارند، افزود: در قالب این رزمایش مراسم صبحگاه و سان نیز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا پیش‌بینی شده است.

غلامی یادآور شد: برگزاری رزمایش‌های مختلف به عنوان حرکتی بازدارنده برای دشمنان محسوب می‌شود تا دشمنان اسلام و انقلاب بفهمند که در این سرزمین انسان‌های انقلابی و پاک‌باخته‌ای وجود دارند که در صورت بروز کوچک‌ترین حرکت و خطایی از سوی دشمن، آماده هرنوع فداکاری هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای واکنش سریع بیت‌المقدس «فدائیان ولایت» شهرستان طبس با حضور فعال و بانشاط در این رزمایش، آمادگی کامل خود را برای مقابله با دشمنان و هرگونه جان‌فشانی، به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای اعلام می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس تصریح کرد: بدخواهان داخلی و خارجی نظام باید بدانند که بسیج گوش به فرمان ولی امر مسلمانان امروز در همه عرصه‌ها حضور دارند و آماده دفاع و مقابله با هرنوع تهدیدی هستند و دیگر هیچ نقطه امنی برای دشمنان وجود ندارد.

انتهای پیام/90001/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول