اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری همایش بزرگ بسیجیان طبس؛

دشمنان از قدرت نرم بسیج می‌هراسند

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یزد طی مراسمی در طبس گفت: توطئه و هجمه فراوان دشمنان علیه بسیج به دلیل هراس دشمنان از قدرت نرم این شجره طیبه است.

دشمنان از قدرت نرم بسیج می‌هراسند
به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام کاظم کریم‌بیگی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان طبس با عنوان «بسیج، ولایت و اقتدار»، اظهار داشت: باوجود تهاجم همه دنیا علیه ایران اسلامی، اما در طول سه دهه گذشته به دلیل اینکه خداوند این ملت را دوست دارد پیروزی‌های متعددی شامل حال مردم و نظام جمهوری اسلامی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی خود یک معجزه بود، پس از انقلاب نیز که دشمن دائماً برای ایجاد اختلافات قومی دسیسه می‌کرد، خداوند متعال با دست پرقدرت خود این توطئه‌ها را نقش بر آب کرد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یزد ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یادآور شد: شجره طیبه بسیج که به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی غرس شد، در دوران دفاع مقدس به بلوغ رسید که یکی از دلایل موفقیت بسیج، اتحاد و همدلی بسیجیان است و هر جا مودت و دوستی باشد رحمت الهی هم وجود خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بسیج با تمام توان در مقابل کفار، گردن‌کشان و زورگویان ایستاده و حتی یک قدم عقب نخواهد نشست و اکنون حضور میلیونی بسیجیان در سراسر ایران اسلامی نشانگر این است که باید دائما آماده جهاد و مبارزه باشیم چراکه دشمن دست از توطئه برنداشته است و تنها سنگرش را تغییر می‌دهد.
کریم‌بیگی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و اسرائیل، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، چنانچه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا به‌وسیله سگ نگهبانش در منطقه یعنی اسرائیل بخواهد کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران اسلامی داشته باشد، آنچنان سیلی به آن‌ها خواهیم زد که اثر جاودانه‌اش در تاریخ بماند.
وی به سخنی از حضرت امام خمینی(ره) درباره بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که فرموده‌اند: «آینده بشریت به اراده پاسداران بستگی دارد» و همچنین سخنی از مقام معظم رهبری را بیان کرد که می‌فرمایند: «اگر هر کدام از استوانه‌های نظام بلرزد، من آن را به ستون مستحکم سپاه محکم خواهم کرد.»
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یزد افزود: توطئه و هجمه فراوان دشمنان علیه بسیج به دلیل هراس دشمنان از قدرت نرم بسیج است.
وی بیان کرد: امروز هدف اصلی دشمنان در جریان جنگ نرم، بی‌ارزش کردن اعتقادات و باورهای ما، سلب اعتماد از مسئولان نظام، و خدشه‌دار کردن اعتبار ایران اسلامی است که باید بسیج و بسیجیان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس نیز در ابتدای این مراسم، اظهار داشت: بسیج در طول حیات خود موجب دستاوردهای بسیار با برکتی برای امت اسلامی در سراسر جهان بوده است، به طوری که موج بیداری اسلامی و قیام ملت‌ها علیه نظام سلطه برگرفته از انقلاب اسلامی و اخلاص و فداکاری بسیجیان و شهدای عزیز انقلاب اسلامی است.
ابوالقاسم احمدی ادامه داد: امروز تمامی بسیجیان ما آماده و پارکاب، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا در هر جای جهان که نیاز به حضور بسیج باشد، حاضر شده و فداکاری و ایثار کنند.
در ابتدای این مراسم، امام جمعه و جمعی از مسئولان طبس، پس از ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهدا، از نیروهای حاضر در میدان سان دیدند.
مدیحه‌سرایی و اجرای سرود همگانی به‌وسیله بسیجیان حاضر نیز از دیگر برنامه‌های همایش بزرگ بسیجیان شهرستان طبس بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول