اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار-10

رضایی: هنر ایرانی از مسیر اصلی خارج شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه سرود سپاه کربلای مازندران گفت: متأسفانه هنر و فعالیت‌های هنری در کشور از مسیر اصلی خارج شده است و آن‏گونه که باید به تبیین ارزش‌هایی چون شهید و شهادت پرداخته نمی‌شود.

رضایی: هنر ایرانی از مسیر اصلی خارج شده است

حسینعلی رضایی امروز در حاشیه دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: اکنون پس از گذر از جنگ سخت دشمنان هجمه‌های دشمنان به شکلی نوین و در قالب جنگ نرم تغییر شکل یافته است و در چنین شرایطی لازم و ضروری است که سپاه وارد عرصه شده و به عنوان حافظ و پاسدار دستاوردهای انقلاب همچون سد در برابر هجمه‌های دشمنان بایستد.

وی افزود: البته باید گفت ورود سپاه به عرصه هنر به عنوان حافظ ارزش‌ها به معنای زیر سوال بردن سایر مجموعه‌ها نیست.

مسئول تبلیغات سپاه کربلای مازندران بیان داشت:‌ باید تلاش شود اصل نظام و ارزش‌های الهی و معنوی به نسل جدید معرفی شود.

رضایی عنوان کرد:‌ امسال برای نخستین بار در جشنواره حضور یافته‌ایم و امیدواریم در سال‌های آتی با گروهی منسجم‌تر بتوانیم بازخوردی مطلوب داشته باشیم.

سرپرست گروه سرود سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند«لشکر 25 سپاه کربلا خط شکن و خط ‌نگهدار بوده است»، افزود: سراینده سرود سپاه کربلا سردار میرشکار است که وی این سرود را بر اساس سخنان مقام معظم رهبری در وصف لشکر 25 کربلا استان مازندران سروده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ برگزاری جشنواره‌هایی در قالب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یکی از ضرورت‌های امروز جامعه است و امیدواریم که بتوانیم در قالب هنر گامی هر چند کوچک در رساندن پیام خون شهدا به عموم مردم جامعه به ویژه نسل جوان برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر،سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

مراسم اختتامیه نیز بعدازظهر چهارشنبه 16 اسفند 91 با حضور مهمانان کشوری در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول