اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست صنعت ساری:

برای پیروزی به مصاف شهرداری لنگرود می‌رویم

خبرگزاری فارس: سرپرست صنعت ساری گفت: بازی سختی مقابل شهرداری لنگرود با وجود پنج مصدوم تیم‌‌مان داریم اما برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم.

برای پیروزی به مصاف شهرداری لنگرود می‌رویم

کاوه پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان به خوبی می‌دانند که این بازی چقدر برای ما مهم است.

وی تصریح کرد: تیم صنعت در آستانه صعود قرار دارد و در چنین شرایط بیشتر از گذشته نیاز به حمایت مالی و معنوی مسئولان استانی و شهرستانی است.

پاشایی در ادامه از غیبت پنج بازیکن تیمش مقابل شهرداری لنگرود خبر داد و ابراز داشت: در این دیدار وفا یعقوبی، صمد مسیح زاده، وحید خازنی، سید کاظم ساداتی و امیر زلیکانی به عنوان بازیکنان مصدوم صنعت ساری هستند.

سرپرست تیم صنعت ساری با اشاره به مصدومیت این بازیکنان گفت: در غیبت بازیکنان باتجربه بازیکنان جوان و خوبی داریم که به شایستگی می‌توانند جایگزین بازیکنان مصدوم شوند.

وی از آمادگی خوب تیمش در این بازی خبر داد و افزود: پس از پیروزی هفته گذشته مقابل کاسپین قزوین بازیکنان زیر نظر مربیان تمرینات خوبی را سپری کردند و با آمادگی کامل راهی لنگرود شدند.

پاشایی در پایان با اشاره به حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان از تیم فوتبال صنعت ساری خاطرنشان کرد: هزینه‌های رفت و برگشت سفر تیم فوتبال صنعت ساری در لنگرود به عهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

به گزارش فارس، از هفته بیست و دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صنعت ساری روز پنج‌شنبه 17 اسفند در ورزشگاه تختی مهمان شهرداری لنگرود است.

تیم فوتبال صنعت ساری با 36 امتیاز در رده سوم جای دارد و از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول